جهاد تبیین محور برنامه های دهه فجر باشد
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
شناسه : 304942
3
امام جمعه چهاربرج: امام جمعه چهاربرج گفت: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و جهاد تبیین محور برنامه های این ایام باشد.
پ
پ

حجت‌الاسلام والمسلمین اصغر جلالی در جلسه شورای فرهنگ عمومی در چهاربرج با تاکید بر پرشور برگزار شدن برنامه های دهه مبارک فجر، اظهار کرد: با توجه به شرایط و نیاز جامعه، باید برنامه های دهه مبارک فجر امسال؛ پرشورتر و باشکوه تر از همیشه برگزار شود.

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکه دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی و رویدادهای انقلاب را باید به نسل جدید به ویژه در این ایام معرفی و آنها را تبیین کنیم.

وی گفت: برای تاثیر گذاری بیشتر برنامه ها، نقاط ضعف و قوت نیز احصا شده و متناسب با آن برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد.

جلالی با تاکید بر اینکه در جشن های گرامیداشت دهه فجر نیز باید جهاد تبیین محور برنامه ها باشد، تصریح کرد: سخنرانان مراسم نیز باید ضمن بصیرت افزایی مردم، حساسیت شرایط موجود و تفرقه افکنی های دشمنان را برای مردم بیش از پیش تبیین کنند.

فرماندار چهاربرج نیز در این جلسه گفت: ایجاد نشاط اجتماعی و امید آفرینی، همچنین نمایش دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف از مهمترین اهداف ستاد گرامیداشت دهه فجر است.

قادر حبیبی با اشاره به اینکه محور برنامه های امسال جهاد تبیین است، اظهار کرد: شعار محوری چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، «ایران استوار، چهل و چهار سال افتخار» است.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.