جهاد تبیین خنثی کننده توطئه دشمنان است
۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
شناسه : 303309
8
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: دشمن به دنبال تحریف ارزش های انقلاب و نظام اسلامی است و در این راستا نیز تلاش و برنامه ریزی کرده و می کند که جهاد تبیین خنثی کننده این توطئه دشمنان است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار منوچهر مودبی در همایش فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی برادران در میاندوآب، اظهار کرد: به تحصیل، تهذیب و ورزش، سه توصیه مهم مقام معظم رهبری به جوانان و نوجوانان است که همواره باید مدنظر جوانان عزیز باشد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: دانش آموزان باید به سه موضوع مهم بصیرت، اخلاص و عمل به موقع توجه داشته و با ولایتمداری ، به وظیفه خود عمل کنند.

وی در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: محورحرکت بسیج و سند اعتلای بسیج نیز در راستای بیانیه گام دوم انقلاب است که در این بیانیه نیز جوانان نقش مهم و محوری داشته و به عنوان موتور محرکه هستند.

مودبی با تاکید بر مسجد محوری و ارتباط با مسجد، تصریح کرد: جوانان و نوجوانانو علی الخصوص دانش آموزان باید با مسجد انس گرفته و در کنار آن دشمن شناسی و بصیرت را در خود تقویت کنند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در ادامه به اهمیت جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال تحریف ارزش های انقلاب و نظام اسلامی است و در این راستا نیز تلاش و برنامه ریزی کرده و می کند که جهاد تبیین خنثی کننده این توطئه دشمنان است.

وی افزود: دشمن می خواهد یاس و ناامیدی را در جامعه تزریق کند که در مقابله با این توطئه دشممان باید روحیه امید را به جامعه تزریق کرد.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.