جهاد تبیین برای خنثی سازی توطئه های دشمنان ضروری است
۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
شناسه : 303279
5
امام جمعه چهاربرج: امام جمعه چهاربرج گفت: امروز برای خنثی سازی حربه های دشمن نیاز به جهاد بیان و تبیین داریم.
پ
پ

 

 

 

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین اصغر جلالی در خطبه های نماز جمعه این هفته چهاربرج با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، اظهار کرد: امروز برای خنثی سازی حربه های دشمن نیاز به جهاد بیان و تبیین داریم.

امام جمعه چهاربرج افزود: امروز دشمن از طریق شبکه سازی و شبکه های اجتماعی به دنبال شبهه افکنی و نشر اکاذیب است و لازم است در مقابل این توطئه دشمنان جهاد تبیین مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه  باید انقلاب اسلامی در همه شئون و امور جامعه اسلامی برای جوانان و نسل‌های امروزی تبیین شود، گفت: این مهم رسالت همه اعم از دولت، ملت، مجلس، دانشگاهها ، حوزه های علمیه، رسانه ها، صدا و سیما و نویسندگان و به طورکلی همه است.

جلالی بر لزوم تبیین اسلام در جامعه نیز تاکید و تصریح کرد: باید اسلام را به شکل درست آن تبیین کرد تا دیگران طمع نکرده و قرائت اسلام را تفسیر و منحرف نکنند و اسلام آمریکایی که استکبار به دنبال آن است را ترویج نکنند.

امام جمعه چهاربرج اظهار کرد: اسلام اصیل و اسلام ناب محمدی(ص)، اسلام ضد تجمل پرستی، ضد تبعیض و اسلام طرفدار مستضعفان و اسلام کوبنده مستکبران است که دشمنان از آن در هراس بوده و می خواهند اسلام را از روح و حقیقت خود خالی کنند.

وی گفت: در مقابل این توطئه دشمنان، وظیفه اصلی، تبیین درست اسلام و تفسیر حقیقی قرآن و افشاگری تحریم‌ها و تحریف کننده ها است.

جلالی هم چنین بر لزوم تبیین جایگاه امامت و رهبری در جامعه اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: حاکم جامعه اسلامی و رهبر مسلمین خود عامل به اسلام باشد نه اینکه مانند حکام ممالک به اصطلاح اسلامی بزرگترین خطر برای اسلام باشند.

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکع در روایت ائمه اطهار(ع) خصوصیات حاکم جامعه اسلامی از جمله تقوا، علم، معنویت، مدارا با مردم، ارتباط با خدا، بصیرت و آگاه به زمان و… بیان شده است و خواص جامعه وظیفه دارند که مصداق امروزی را هم بیان کنند، اظهار کرد: امروز اگر مصداقی برای اوصاف حاکم جامعه اسلامی بخواهیم بیان کنیم می شود الامام سید علی خامنه ای(مدظله العالی).

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.