جهاد تبیین ، ضرورت امروز است/ اشتغالزایی و رونق تولید در اولویت مسئولان باشد
۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
شناسه : 298926
10
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت:امروز جهاد تبیین و حقایق و دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی یک ضرورت است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با تاکید بر جهاد تبیین، اظهار کرد: امروز جهاد تبیین و حقایق و دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی یک ضرورت است که متاسفانه در این زمینه کم کاری کرده ایم‌.

امام جمعه میاندوآب افزود: همه علما، اساتید، کارشناسان و مسئولان و.. باید به زمینه تبیین و روشنگری در عرصه حقیقی و مجازی وارد شده و حقایق را تبیین و روایت کنند و جبهه را به دست دشمن ندهند.

وی با بیان اینکه دشمن با امپراطوری رسانه ای به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق است، گفت: دشمنان همواره حقایق را وارونه جلوه می دهند، در حالی که دشمن، دشمن است و صعود ۴۳ و پیشرفت ها را نمی تواند ببیند‌ و لذا باید هوشیار و بصیر باشیم و فریب امپراطوری رسانه ای را نخوریم.

حسن زاده تصریح کرد: دشمن همواره به دنبال توطئه و نیرنگ علیه انقلاب اسلامی است و در این ۴۳ سال نیز این را نشان داده است.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه دفاع از نظام و انقلاب، مهم ترین وظیفه همه است، اظهار کرد: بعد از حکومت امیرالمومنین(ع) حکومتی مثل نظام اسلامی در طول تاریخ وجود نداشته است و دفاع از این نظام برای همه واجب و ضروری است.

وی افزود: امروز بر همه لازم و ضروری است که همدل و همزمان و همگام وارد عرصه تبیین شده و صعود ۴۳ ساله را روایت کنند و حقایق را بیان کنند تا دشمنان از سیاه نمایی کاری از پیش نبرند.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با اشاره به انتصاب سرپرست جدید فرمانداری میاندوآب، گفت: از استاندار محترم به جهت انتصاب فرماندار انقلابی و از جنس خانواده شهدا تقدیر و تشکر کرده و امیدواریم با همراهی مردم و مسئولان بتوانیم در راستای جذب سرمایه گذار و پیشرفت و توسعه شهر قدم مثبتی برداریم.

وی با بیان اینکه امروز اشتغال زایی و رونق تولید یکی از مهم ترین مسائلی است که باید مورد توجه باشد، تصریح کرد: باید با تمام قدرت در راستای اشتغالزایی و رونق تولید قدم برداشت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.