جنگ هیبریدی، توطئه دشمنان علیه نظام اسلامی/ باید دشمن را شناخت و خود را در مقابل آن تجهیز کرد
۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۹:۱۵
شناسه : 292686
7
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد:

حجت الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز گفت: دشمن علیه نظام اسلامی، جنگ هیبریدی یا ترکیبی به راه انداخته و در جبهه های مختلف مانند فضای مجازی، نفوذ در مسئولان، فساد، اختلاف اندازی و…وارد عمل شده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز امروز در سوگواره شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب در سخنانی با اشاره به اینکه مبارزه حق و باطل یک سنت الهی بوده و از آغاز خلقت بشر وجود داشته است، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س)  به وظیفه خویش در دفاع از جبهه حق عمل کرده و تکلیف خویش را انجام دادند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضرت زهرا(س) از تمام ظرفیت خویش برای نصرت و یاری جبهه حق استفاده کردند، افزود: ایشان افراد را به تفکر و اندیشه وادار کرد و در این راه اثبات کرد که باید با تمام ظرفیت از حق و حقیقت دفاع کرد.

وی گفت: در عصر حاضر نیز مردم ایران اسلامی علی رغم تمام مشکلات از قبیل تحریم و کم کاری ها و نارسایی ها، نشان دادند که در دفاع از مقام عظمای ولایت و جبهه حق و حقیقت،  محکم و استوار ایستاده اند.

دیرباز با اشاره به دشمنی های روسای جمهور مختلف آمریکا با جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت، تصریح کرد: همه روسای جمهور آمریکا در مقابل نظام اسلامی، استراتژی ثابت و یکسانی دارند و آن نیز حمایت از مخالفین نظام و فشار حداکثری بر نظام اسلامی است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تاکتیک ترامپ در این زمینه متفاوت از بقیه روسای جمهور آمریکا بود، اظهار کرد: ملت ایران با رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری، در مقابل تحریم های ظالمانه  آمریکا ایستاد و  با تمام توان به یاری جبهه حق و حقیقت شتافتند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانع عده ای در داخل کشور تصور می کنند با آمدن بایدن اوضاع تغییر می کند، تصریح کرد: این افراد به سرنوشت برجام و تجربیات قبلی توجه داشته باشند و ببینند که این ها همه جباب و زودگذر است.

دیرباز با بیان اینکه بایدن تاکتیک متفاوت دارد ولی استراتژی اش همان براندازی، تحریم و کنترل ایران و مقاومت است، تصریح کرد: وضعت اقتصادی زمانی خوب می شود که مسئولان امر به تولید داخل توجه داشته و آن را تقویت کنند و نارسایی ها و کم کاری های از بین رود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنگ هیبریدی یا ترکیبی دشمنان علیه نظام اسلامی، گفت: در این جنگ دشمن در جبهه های مختلف مانند فضای مجازی، نفوذ در مسئولان، فساد، اختلاف اندازی و…وارد عمل شده است و لاز م است در این عرصه ها نیز جبهه حق را شناخت و وارد عمل شد.

وی با تاکید بر اینکه باید دشمن را در تمام جبهه ها شناخت و خود را در مقابل آن تجهیز کرد، افزود: باید با تمام ظرفیت و توان خود، جبهه حق را یاری کرد و در این زمینه کوتاهی نکرد.

دیرباز هم چنین  با اشاره به اینکه هر رای که با دقت و قربه الی الله باشد تیری به قبل دشمن است، اظهار کرد: باید شاخص های رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی را شناخت و با  دقت و وسواس و قربه الی الله رای داد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.