جنگ طلب نیستیم اما به هر تهدیدی پاسخی محکم و قاطع می دهیم/نباید فریب تبلیغات دروغین دشمنان را بخوریم
۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
شناسه : 296816
5
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: ایران اسلامی جنگ طلب نیست و هرگز آغاز کننده جنگی نیز نبوده است اما اگر ما قدرت موشکی و نظامی و سیاسی خود را قوی نکنیم، دشمن دست به توطئه می زند و لذا باید خود را قوی کنیم و اقتدار خود را به دشمن نشان دهیم.
پ
پ

به گزارش زرین‌خبر،حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به هفته ناجا، اظهار کرد: همه اقشار مختلف مردم حامی و پشتیبان نیروهای مسلح و انتظامی و نظامی مقتدر هستند.

امام جمعه میاندوآب افزود: نیروی انتظامی باید با اقتدار و قدرت و در راستای برقراری امنیت با ارازل و اوباش برخورد کرده و مردم و تمام نیروها پشتیبان نیروی انتظامی هستند.

وی هم چنین با تاکید بر توجه به امر آموزش و پرورش، گفت: متاسفانه به دلیل شیوع کرونا، دچار افت تحصیلی بوده ایم که با حصول شرایط و حضوری شدن آموزش شاهد این موضوع نباشیم.

حسن زاده هم چنین با تاکید بر اهمیت ورزش همگانی، تصریح کرد: باید در راستای فراهم کردن شرایط برای ورزش همگانی گام برداریم و این را در نظر داشته باشیم که ورزش باعث افزایش شاخص های نشاط و سلامت می شود.

امام‌ جمعه میاندوآب در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: چهار قطب و محور با عنوان قطب مقاومت با محوریت ایران و اضلاع سوریه، عراق، یمن، لبنان و بخشی از فلسطین؛ قطب عثمانی با محوریت ترکیه و همراهی آذربایجان و قطر؛ قطب سوم با محوریت عربستان، بحرین و امارات و قطب چهارم با رهبری رژیم صهیونیستی در آسیای غربی وجود دارند.

وی افزود: به غیر از محور مقاومت، سه قطب دیگر وابسته به جای دیگری بوده و اهل تعامل و گفت و گو نیستند و هر زمان نیاز داشته باشند به جای دیگری وصل می شوند مانند ترکیه که برای کنترل کودتا دست به دامن ایران شد و در ادامه نیز به کمک داعش و آمریکا رفت.

حسن زاده با تاکید بر بصیرت و هوشیاری در تحلیل و مواجهه با مسائل مختلف، تصریح کرد: امروز دنیا به محل منازعه برای قدرت تبدیل شده و اگر قوی نباشیم و مولفه های قدرت را نداشته باشیم دشمن به دنبال دست یابی به اهداف خود خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه نباید فریب تبلیغات دروغین دشمنان را بخوریم، افزود: ایران اسلامی جنگ طلب نیست و هرگز آغاز کننده جنگی نیز نبوده است اما اگر ما قدرت موشکی و نظامی و سیاسی خود را قوی نکنیم، دشمن دست به توطئه می زند و لذا باید خود را قوی کنیم و اقتدار خود را به دشمن نشان دهیم.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه ایران اسلامی همواره مدافع مظلومان بوده است، افزود: هر کس در دنیا مورد ظلم قرار گیرد و از ما درخواست کمک و یاری کند به کمک او می شتابیم.

وی گفت: به برکت قدرت و اقتدار ایران اسلامی است که نفت کش های ما از خلیج فارس تا لبنان را می پیمایند و کسی جرات نگاه چپ به آنها را ندارد.

حسن زاده با بیان اینکه متاسفانه برخی نگاه منفی برگرفته از نگاه استکباری داشته و نمی خواهند ما قوی باشیم، اظهار کرد: این گونه افراد می خواهند ما منفعل و بی خاصیت بوده و در واقع آنها دنبال نماز جمعه مکه و مدینه و دنبال خائنین حرمین هستند ولی ما دنباله رو مکتب امام حسین(ع) بوده و با اقتدار و قدرت در صحنه حاضر هستیم و اجازه نگاه چپ کسی به کشور خود را نمی دهیم.

وی هم چنین با تاکید بر توجه به امر ازدواج، گفت: باید مهدی باور و مهدی یاور باشیم و در راستای ظهور قدم برداریم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.