جنگ امروز غزه، تقابل جبهه حق و باطل است
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۵۵
شناسه : 312905
4
رئیس عقیدتی، سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: رئیس عقیدتی، سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: جنگ غزه جبهه تقابل حق و باطل بوده و حمایت از مردم مظلوم فلسطین بر همه واجب است.
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور امروز در تجمع مردم میاندوآب در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه که در مسجدالنبی(ص) این شهرستان برگزار شد؛ در سخنانی با بیان اینکه ما در کنار مردم مظلوم فلسطین و غزه قرار داریم، اظهار کرد: امروز در مقابل دیدگان مردم دنیا و در عصر تکنولوژی، رژیم صهیونیستی مردم مظلوم غزه را بمباران و موشک‌باران می‌کند.

رئیس عقیدتی، سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با طرح این سؤال که گناه این مردم چیست؟ افزود: گناه این مردم تنها این است که می‌خواهند در سرزمین خودشان زندگی کنند.

وی گفت: سازمان‌های به‌اصطلاح حقوق بشر کجا هستند؟ دروغگوها و فریبکاران چه می‌کنید با مظلومان؟

آقاجانپور با بیان اینکه انتقام از ظالمان وعده الهی است، تصریح کرد: خداوند تبارک‌وتعالی در قرآن کریم فرموده‌اند که انتقام ظالمان و زورگویان و مجرمان حتمی است و بینی ظالمان و مستکبران به خاک مالیده می‌شود.

رئیس عقیدتی، سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه حمایت از مردم مظلوم فلسطین بر همه واجب است، اظهار کرد: این جبهه، جبهه تقابل حق و باطل است.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها به‌مثابه یزید زمان بوده و آب بر روی مردم مظلوم غزه می‌بندند، افزود: کودکان را به خاک و خون می‌کشند؛ ولی متأسفانه در مقابل سران کشورهای مسلمان عربی چه می‌کنند؟

آقاجانپور گفت: به آمریکا و اربابان نظام سلطه هشدار می‌دهیم که اگر چنانچه دست از حمایت از سگ وحشی و جنایت‌کار رژیم صهیونیستی برندارند، ارتش بزرگ امت اسلامی تشکیل‌یافته و رژیم صهیونیستی این غده سرطانی از صحنه روزگار محو می‌کند.

رئیس عقیدتی، سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: آنهایی که آمریکا را دوست خود قرار داده‌اند، بدانند که آمریکا شیطان بزرگ و سران کشورهای اروپایی شیاطین و کوچک هستند که در خدمت شیطان بزرگ قرار دارند.

وی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور آمریکا و فرانسه و نخست‌وزیر انگلیس به سرزمین‌های اشغالی در زمان بمباران بیمارستان در غزه، اظهار کرد: جبهه حق و باطل کاملاً مشخص است و پیروزی نهایی نیز با جبهه حق و مقاومت است.

آقاجانپور با تأکید بر وحدت و اتحاد، تصریح کرد: آنها در جبهه باطل خود با هم متحد هستند، پس چرا مسلمانان باید متفرق باشند؟ چرا باید برخی کشورها آمریکا و اروپا را به‌عنوان دوست انتخاب کنند؟

رئیس عقیدتی، سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه به فرموده قرآن کریم، آنها از ما راضی نمی‌شوند مگر اینکه به طور کامل تسلیم شویم،
افزود: راه شکست دشمن و پیروزی بر آنان، مقاومت و ایستادگی بوده و عزت نیز از آن مؤمنین و در پایبندی به اسلام و در مقاومت و ایستادگی است.

وی به حضور پرشور مردم در حماسه یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی استکبارستیزی اشاره کرد و گفت: ما تا آخر ایستاده‌ایم و این را با فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نشان دادیم.

آقاجانپور اظهار کرد: «مرگ بر آمریکا» یعنی مرگ بر سلطه‌گری، مرگ بر جنایت‌کاری، مرگ بر دست‌اندازی به حقوق ملت‌ها.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.