جنایت تروریستی کرمان نشان از درماندگی دشمنان است
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰:۱۵
شناسه : 314778
2
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع): مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه گفت: جنایت تروریستی کرمان نشان از درماندگی و عجز و ناتوانی دشمنان از رویارویی با انقلاب اسلامی است.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام احمد جلیلی امشب در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در میاندوآب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: شهدا عند ربهم یرزقون بوده و در نزد پروردگار متعال از اجر، منزلت و قرب خاصی برخوردار هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه بر اساس روایات و آیات اهل بهشت به مقام شهدا غبطه می‌خورند، گفت: شهدا آثار و برکات زیادی در جامعه دارند که نباید از آنها غفلت کرد.

وی با اشاره به اینکه شهدا مظهر قدرت هستند، افزود: ایجاد قدرت در جامعه اسلامی، چراغ راه و حیات معنوی جامعه و ایجاد جایگاه مؤثر در جامعه از آثار و برکات شهدا است.

جلیلی در ادامه با بیان اینکه حاج‌قاسم سلیمانی عمر خود را در راه مبارزه با استکبار سپری کرد، تصریح کرد: شهدا در نظام بین‌المللی به ما آبرو و ابهت دادند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه امروز دنیا در مقابل ایران و جمهوری اسلامی سر تعظیم فرود آورده است، اظهار کرد: دشمن در تمامی میادین و عرصه‌ها از قدرت نظام و انقلاب اسلامی سیلی سختی خورده است.

وی با اشاره به حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان و شهادت ده‌ها نفر از هوطنانمان، تصریح کرد: دشمن سیلی محکمی را دریافت کرده و قدرت مقابله با جوانان سلحشور و شهادت‌طلب را ندارد و لذا دست به چنین اقدامات می‌زند.

جلیلی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر پرهیز از غفلت در برابر دشمنان، اظهار کرد: امروز دشمن با تمام قدرت و سرمایه‌های مادی و معنوی خویش به میدان آمده تا جوانان ما را از نظام اسلامی دور کرده و بین آنها فاصله بیندازد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه افزود: دشمن هر آنچه در جنگ سخت، نرم و ترکیبی نیاز است را به میدان آورده و به دنبال ایجاد روحیه یاس و ناامیدی در بین مردم و جوانان بوده تا آنها را از صحنه خارج کند.

وی هم چنین به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره و با تأکید بر حضور پرشور مردم در این انتخابات، تصریح کرد: دشمن از ماه‌ها قبل روی انتخابات اسفندماه در کشور ما برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری کرده است.

جلیلی گفت: هدف دشمن در انتخابات، کاهش مشارکت، دوقطبی‌سازی، حمایت از جریان غرب‌گرا و ایجاد اختلاف بین جریان حزب‌الله و انقلابی را دنبال می‌کند و لذا باید هوشیاری و بصیرت خود را در مقابل این توطئه‌های دشمن حفظ کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه اظهار کرد: ما نسبت به این موضوع تکلیف سنگینی را بر عهده داریم.

عرض خیرمقدم توسط سرهنگ پاسدار محمد پیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، مداحی و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از دیگر بخش‌های این مراسم معنوی بود که به همت حوزه سه شهری شهید باکری میاندوآب در حسینیه کوی وکیل کندی برگزار شد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.