جنایت تروریستی کرمان نشانه استیصال دشمن است
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۹:۱۵
شناسه : 314781
3
امام جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: حادثه تروریستی کرمان، نشانه روشن از خباثت دشمن صهیونیستی و مزدوران او و دلیلی دیگر بر عصبانیت و استیصال رژیم منحوس و رو به زوالی است که با تنفس مصنوعی به زندگی پلید خود ادامه می‌دهد.
پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، امام جمعه میاندوآب با صدور پیامی حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد.

در این پیام آمده است:

“بسم رب الشهداء والصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت غریبانه ده‌ها نفر از زائران عزیز و مظلوم مرقد پاک سردار دل‌ها در روزی که زمین‌وزمان معطر به عطر حضرت صدیقه شهیده سلام‌الله علی‌ها و سلاله پاکش امام راحل بود دل‌های امت اسلام و مردم انقلابی ایران و خصوصاً مردم شهیدپرور کرمان را در سوگ و ماتم نشاند.

این واقعه تروریستی که در سالروز شهادت جهانمرد مقاومت حاج‌قاسم سلیمانی عزیز به دست شقی‌ترین انسان‌ها و به دستور آمریکای جهان‌خوار و صهیونیسم خبیث اتفاق افتاد، نشانه روشن از خباثت دشمن صهیونیستی و مزدوران او و دلیلی دیگر بر عصبانیت و استیصال رژیم منحوس و رو به زوالی است که با تنفس مصنوعی به زندگی پلید خود ادامه می‌دهد و برای بقای خود شتاب‌زده و بی‌محابا و زبونانه و بزدلانه دست به جنایات و بمباران و موشک‌باران و ترورهای فردی و جمعی می‌زند.

در واقعه تروریستی اخیر بیش از همیشه زائران دلداده حاج‌قاسم که از هر قشر و صنف و از هرجای ایران و جهان به دیار کریمان شتافته بودند؛ هدف اول دشمنان بودند. آنان در صدد انتقام‌گیری از مردمی هستند که بیش از نیم‌قرن است پای ارزش‌های اسلامی و انقلابی ایستاده‌اند و در دامان خود پرچم‌داران مقاومت را پرورش داده‌اند.

بدون تردید جنایت ددمنشانه صهیونیست‌ها و حامیان و هم‌پیمانان آنها موج بیداری جهانی و تشدید تنفر و انزجار از این نماد مجسم ابلیس را در پی خواهد داشت.

شهادت سرفرازانه سیدرضی موسوی و شهید صالح العاروری و واقعه اخیر، عزم ملت و گروه‌های مقاومت را در تداوم واردکردن ضربات کاری‌تر از طوفان الاقصی دوچندان خواهد کرد و زوال رژیم جعلی را سرعت بیشتری خواهد داد که: اِنّا من المجرمین منتقمون

ستاد برگزاری نمازجمعه با محکومیت این جنایت کم‌سابقه، مراتب تبریک و تسلیت خود را به پیشگاه امام‌زمان علیه‌السلام و مقام معظم رهبری و ملت بزرگ و انقلابی ایران خصوصاً مردم صبور و مقاوم کرمان و به‌ویژه خانواده‌های معظم شهیدان این واقعه ابراز می‌دارد و برای ایشان صبر و اجر و برای مجروحان و جانبازان این حادثه شفای عاجل و التیام و آرامش را تمنا می‌کند.

از عموم مردم شریف ایران اسلامی دعوت می‌کنیم تا با حضور دشمن‌شکن در صفوف فشرده نمازهای جمعه این هفته، یاد شهیدان و زائران گلگون‌کفن سیزدهم دی‌ماه را گرامی دارند و با فریادهای دشمن‌شکن خود برائت و انزجار خود را از شیطان بزرگ، آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی اعلام نمایند.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

امام‌جمعه شهرستان میاندوآب”

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.