۲۰۰ قلاده سگ ولگرد در میاندوآب جمع‌آوری و عقیم‌سازی شد
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
شناسه : 315149
1
شهردار میاندوآب: شهردار میاندوآب گفت: در راستای اجرای طرح جمع‌آوری سگ‌های ولگرد، تاکنون ۲۰۰ قلاده سگ ولگرد از سطح شهر جمع‌آوری، واکسیناسیون و عقیم‌سازی شده است.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با بیان اینکه حل معضل جولان سگ‌های ولگرد در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: با جدیت دنبال حل این موضوع بوده و در این زمینه تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

شهردار میاندوآب با اشاره به اینکه جولان سگ‌های ولگرد سبب نارضایتی مردم و ایجاد مشکلاتی در سطح شهر شده بود، افزود: در این راستا شهرداری میاندوآب با همکاری شورای شهر و شبکه دامپزشکی و سایر مسئولان ذی‌ربط شهری از ۱۵ آذر اقدام به جمع‌آوری سگ‌های ولگرد کرده است.

وی گفت: در راستای اجرای این طرح تاکنون ۲۰۰ قلاده سگ از سطح شهر جمع‌آوری، واکسیناسیون و عقیم‌سازی شده است.

محمدزاده با اشاره به رهاسازی سگ‌های ولگرد پس از عقیم‌سازی و واکسیناسیون در خارج از مناطق شهری، تصریح کرد: این سگ‌های ولگرد پس از واکسیناسیون و عقیم‌سازی، پلاک‌کوبی می‌شوند.

شهردار میاندوآب با بیان اینکه پس از شروع اقدامات اولیه در این زمینه، تعداد سگ‌های ولگرد در سطح شهر کاهش محسوسی داشته است، تصریح کرد: شهرداری میاندوآب با تمام قدرت و همت موضوع جمع‌آوری و عقیم‌سازی سگ‌های ولگرد که احتمالاً دارای هاری نیز باشند، را ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری به‌سلامت و امنیت شهروندان اهمیت و ارزش قائل بوده و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد، افزود: شهرداری در راستای رفاه عمومی و ایجاد رضایت شهروندان قدم برداشته و در این راه تمام تلاش و کوشش خود را به کار گرفته است.

افزایش قابل‌توجه سگ‌های ولگرد و پرسه‌زدن آن‌ها در کوچه و خیابان‌های شهر در ماه‌های گذشته علاوه بر ایجاد مشکلات فراوان، نارضایتی و ترس و وحشت مردم را نیز در پی داشت و همین موضوع سبب شده بود تا هر لحظه وقوع یک اتفاق ناگوار بر اثر جولان این سگ‌های ولگرد در یکی از مناطق میاندوآب وجود داشته باشد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.