جمع آوری ۱۰۰۰ متر تور غیر مجاز ماهیگیری از رودخانه زرینه رود میاندوآب
۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
شناسه : 291316
12

رئیس اداره حفاظت محیط زیست میاندوآب گفت: در جریان گشت و کنترل مامورین یگان حفاظت محیط زیست میاندوآب در سواحل رودخانه زرینه رود میاندوآب، یک هزار متر تور ماهیگیری غیر مجاز شناسایی و جمع آوری شد.

پ
پ

علیرضا بقالی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: در جریان گشت و کنترل شبانه مامورین یگان حفاظت محیط زیست میاندوآب در سواحل رودخانه زرینه رود میاندوآب، چهار مورد تخلف صیادی غیر مجاز شناسایی و متوقف شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست میاندوآب افزود: در این گشت ها بیش از ۵۰ کیلومتر از رودخانه زرینه رود در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو، پایین دست و بالادست شهر میاندوآب با استفاده از قایق و همچنین پیاده روی در سواحل آن پیمایش شد.

وی گفت: در این ارتباط تعداد هفت نفر متخلف شناسایی و دستگیر شده و همچنین تعداد بیش از ۱۰ رشته تور دام صیادی به طول یک هزار متر، تعداد هفت رشته تور سالیک، تعداد سه حلقه تیوب، یک قایق بادی، سایر ادوات و آلات متعلقات و تعدادی ماهی از این متخلفین کشف شد.

بقالی تصریح کرد: این متخلفین با تشکیل پرونده قضایی به مراجع قضایی معرفی می شوند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست میاندوآب اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال جاری هیچ گونه پروانه صید ماهی صادر نشده است، هرگونه صید با هر وسیله در رودخانه های زرینه رود و سیمینه رود ممنوع بوده که ضمن گشت های مستمر این اداره متخلفین به مقامات قضایی ارجاع می شوند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.