جلوی حذف دانشکده پرستاری میاندوآب را می گیریم/ مسئولان مربوطه باید پاسخگو باشند
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
شناسه : 295453
9
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولیت حذف نام دانشکده پرستاری میاندوآب از دفترچه کنکور با مسئولان مربوطه استان و شهرستان است و باید مسئولان استانی و شهرستانی توضیحات لازم را به مردم ارائه دهند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، دانشکده پرستاری شهید اسکندرزاده میاندوآب سال ۱۳۹۱ با حدود بیست و پنج نفر دانشجو شروع به تعلیم و تربیت نموده بود و از آن زمان تاکنون دانشجو جذب می‌کرد.

اما امسال در دفترچه راهنمای کنکور به دلایل نامعلومی نام این دانشکده حذف شده است.

در این زمینه نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در واکنش به این موضوع گفت: سال گذشته بنده از وزیر بهداشت دستورات لازم در زمینه فعالیت دانشکده پرستاری میاندوآب را گرفتم و این موضوع به رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز اعلام شد.

مهدی عیسی زاده با بیان اینکه ظاهرا برخی مسئولان در استان و شهرستان می خواهند دانشکده پرستاری میاندوآب حذف شود، افزود: دانشکده پرستاری میاندوآب ساختمان مستقل دارد ولی با این رفتارها اصرار دارند که این دانشکده جمع شود.

وی با اشاره به اینکه بعد از اخذ دستور، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت شهرستان باید این موضوع را پیگیری می کردند، اظهار کرد: ظاهرا علی رغم دستور صریح وزیر این موضوع توسط مسئولان مربوطه پیگیری نشده است و به بنده نیز در این مورد اطلاع نداده اند تا پیگیری کنیم و امروز ما از این موضوع را مطلع شده ایم.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنده مسئولیت این موضوع را از مسئولان مربوطه استان و شهرستان می دانم، تصریح کرد: طبیعی است برخی افراد می خواهند میاندوآب عقب بماند و پیشرفت نکند و نسبت به میاندوآب نیز غرض ورزی دارند و متاسفانه در این مورد به بنده نیز هیچ اطلاعی داده نشده است.

عیسی زاده با اشاره به اینکه نوشتن در فضای مجازی، کار عده ای خاص است که توان عملیاتی ندارند، افزود: شاید عده ای میل و اراده پیگیری نداشتند ولی ما این اراده را داریم.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعا تلاش خود را برای جلوگیری از حذف دانشکده پرستاری میاندوآب به کار خواهیم گرفت، افزود: تلاش خود را به کار می گیریم و با وزارت خانه نیز صحبت شده و آنها نیز از عدم پیگیری موضوع مطلع شده اند و ان شالله به لطف پروردگار متعال جلوی این کار را می گیریم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.