خداحافظی پورمیرزا از آموزش و پرورش میاندوآب با برگزاری جشن سپاس + تصاویر
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۹:۴۲
شناسه : 278737
7

جلال پورمیرزا مدیر آموزش و پرورش میاندوآب، با برپایی مراسم جشنی به روزهای پایان مدیریت خود نزدیک شد که حتی پای دوچرخه نیز با آهنگ “چرخی دئیللر” به مراسم باز شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مراسم سپاس از جلال پورمیرزا مدیر آموزش و پرورش میاندوآب و رونمایی از کتاب عملکرد چهار ساله آموزش و پرورش این شهرستان امروز با حضور مدیران مدارس میاندوآب در تالار ارشاد این شهرستان برگزار شد.

این مراسم در حالی با قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی شروع شد که برخی از آن به عنوان مراسم خداحافظی پورمیرزا که در روزهای آینده بازنشسته می شود نیز یاد می کردند.

در ادامه نماینده مدیران مدارس مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم و غیرانتفاعی و ایثارگران و کارکنان اداره و دانش آموزان و شوراهای دانش آموزی به ترتیب به پشت تریبون رفته و در سخنانی به تمجید از پورمیرزا و عملکرد وی پرداختند و از بازنشستگی وی سخن گفتند.

سخنرانی نمایندگان مدیران، پی در پی نبود، بلکه در خلال مراسم، موسیقی اجرا و جشن و سروری نیز برپا می شد و حتی پای دوچرخه نیز با آهنگ “چرخی دئیللر” به مراسم باز شد.

کمدین های محلی نیز به صحنه آمدند و نمایشی اجرا کردند و قطع سیستم صوتی نیز مراسم رقص محلی آذربایجانی گروه رقص آذری را نیمه کاره گذاشت.

نوبت به مدیر آموزش و پرورش میاندوآب رسید تا به روی سن رود و سخنرانی کند.

جلال پورمیرزا روی سن رفت و پشت نیمکتی نشست و سخنان خود را با شعر و درود آغاز کرد و گفت: در این سال های بد اقتصادی که گریبانگیر آموزش و پرورش بود،تمام مشکلات را تحمل و مثل رزمنده ای ایثار کردید.

وی با بیان اینکه سیاسی بودن و انقلاب کردن را در دهه 50 از راثی آموخته است، اظهار کرد: چهار سال مدیریت بنده در آموزش و پرورش برایم تداعی دهه اول انقلاب بود.

مدیر آموزش و پرورش میاندوآب به این مراسم نیز اشاره کرد و افزود: در برگزاری این مراسم، اداره دخالتی نداشت و یک ریال دولتی هزینه نشده بود.

پورمیرزا به رونمایی از کتاب عملکرد چهار ساله آموزش و پرورش نیز اشاره ای کرد و گفت: این کتاب با عنوان 1610 بخشی از عملکرد آموزش و پرورش را در چهارسال گذشته نشان میدهد.

وی با بیان اینکه روز شنبه یک هزار و 610 روز مدیریت در آموزش و پرورش میاندوآب را به پایان می رساند، تصریح کرد: در این مدت کارهایی مانند ساماندهی نیروی انسانی و فضای آموزشی، ایجاد ثبات در مدیریت ها، استقلال آموزش و پرورش در جمیع جهات را عملی کرده است.

مدیر آموزش و پرورش میاندوآب هم چنین به ارائه گزاش عملکردی نیز پرداخت.

در پایان نیز هدایایی به پورمیرزا اهدا و عکسی به یادگار گرفته شد.

و حالا باید منتظر ماند و دید که چه کسی از روز یکشنبه سکاندار آموزش و پرورش میاندوآب می شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.