جشنواره زیرسایه خورشید در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
شناسه : 294786
7
دبیر جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان‌غربی گفت: سیزدهمین دوره جشنواره معنوی زیرسایه خورشید به مناسبت دهه کرامت، تا دوم تیر در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، ادریس آقالو در گفت و گو با اروم نیوز، افزود: این جشنواره که سال های گذشته با اجرای جشن های مردمی همراه بود، امسال به علت تداوم شیوع کرونا به صورت محدود و با هدف اجرای طرح های محرومیت زدایی در استان به اجرا در می آید.

وی اضافه کرد: پنج شهرستان ارومیه، میاندوآب، شوط، چالدران و چایپاره به همراه ۲ شهر قوشچی و چهاربرج و همچنین روستاهایی در شمال و جنوب استان میزبان خادمان رضوی در این جشنواره معنوی هستند.

دبیر جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان غربی ادامه داد: اهدای بیش از ۲ هزار بسته معیشتی و ۱۲۰ سری جهیزیه به نیازمندان، بهره‌برداری از خانه‌های بازسازی‌شده توسط خیران و اطعام رضوی از جمله برنامه های این جشنواره در دوره جاری است.

آقالو بیان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و مدافعان سلامت به همراه خادمان باغ رضوان ارومیه، عیادت از بیماران، قدردانی از کارگران، برگزاری جشن های تکلیف دختران کم بضاعت و حضور در کارخانجات تلاش‌گر اقتصادی از جمله برنامه‌های این جشنواره است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.