جزئیات چگونگی سفر رئیس جمهور به میاندوآب/پشتیبان و حامی دولت هستیم
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲
شناسه : 300430
6
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد؛

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: تا ساعت ۹ صبح امروز  سفر حضرت آیت الله رئیسی به میاندوآب قطعی نبود ولی با استفاده از تمام ظرفیت ها و همکاری مسئولان امر این سفر قطعی شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی عیسی زاده عصر امروز در جلسه شورای اداری چهاربرج با تقدیر از سفر رئیس جمهور به شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: تا ساعت ۹ صبح امروز  سفر حضرت آیت الله رئیسی به میاندوآب قطعی نبود ولی با استفاده از تمام ظرفیت ها و همکاری مسئولان امر این سفر قطعی شد.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی افزود: برای اینکه رئیس جمهور به میاندوآب سفر کنند، از همه ظرفیت ها استفاده کردیم و به هرکس که می توانستیم تماس گرفتیم و آقای رئیسی نیز علی رغم مخالفت هایی که به دلیل شرایط پروازی بود، روی ما را زمین نیاندختند و منت بر ما نهادند و آمدند و مردم میاندوآب را خوشحال کردند و بنده بی نهایت از لطف ایشان ممنون و سپاسگزار هستم.

وی گفت: با تمام وجود همانگونه که در ایام رای اعتماد به وزرا، پشتیبان دولت بودم و از کابینه دفاع کردم، اکنون نیز پشتیبان و حامی دولت هستم.

عیسی زاده در ادامه با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال پمپاژ ناامیدی در جامعه هستند، تصریح کرد: علی رغم همه مشکلاتی که داشته ایم و منابع و مصارف همخوانی نداشته اند، اقدامات مثبت و خوبی انجام گرفته و مایه امیدواری مردم شده است.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی افزود: در این مدت یک ساعت هم آرام و قرار نداشته ایم ولی عده ای همواره به دنبال منفی نگری و تخریب هستند.

وی هم چنین در ادامه با اشاره به سفر استاندار آذربایجان غربی به میاندوآب، چهاربرج و باروق، افزود: در تاریخ این شهر سابقه نداشته که استاندار یک روز برای آنها وقت بگذارد ولی در این دولت، استاندار آمد و مسائل و مشکلات را بررسی و مصوبات لازم را تصویب کرد.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.