جذب ۲۰۰ نفر در خدمات شهری صحت ندارد
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
شناسه : 305423
4
پاسخ رئیس شورای شهر میاندوآب به شایعات؛ رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: متاسفانه به دروغ در سطح شهر پخش شده که شورای ششم شهر ۲۰۰ نفر را جذب خدمات شهری شهرداری کرده و این در حالی است که واقعیت ندارد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، بابک محمدزاده در جلسه شورای شهر میاندوآب در سخنانی با اشاره به انتقادات مطرح شده در مورد شورای شهر، گفت: متاسفانه به دروغ در سطح شهر پخش شده که شورای ششم شهر ۲۰۰ نفر را جذب خدمات شهری شهرداری کرده و این در حالی است که واقعیت ندارد.

رئیس شورای شهر میاندوآب افزود: متاسفانه مشخص نیست این سمپاشی علیه شورای شهر از جانب چه کسی و یا کسانی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری یک سری قراردادهای برون سپاری با شرکت های خصوصی داشت، گفت: هر هفت عضو شورا این موضوع را تعیین تکلیف کرده و بکارگیری حداکثر ۲۰۰ نفر در قسمت های مختلف خدمات شهری و فضای سبز که قبلا به شرکت های مختلف خصوصی برون سپاری شده بود را به شهرداری ابلاغ کرد.

محمدزاده در ادامه با اشاره به اینکه طبق بررسی های انجام گرفته تعداد نیروی خدمات شهری و فضای سبز میاندوآب بسیار کمتر از شهرهای حتی با وسعت کمتر است، تصریح کرد: آنهایی که علیه شورای شهر شانتاژ می کنند بدانند که شورای دور ششم بسیار مراقبت کرده و در این کار و مصوبه ما نیز به سود شهرداری بوده است.

رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: تعداد نیروهای خدمات شهری و فضای سبز شهرداری میاندوآب خیلی کم بوده و این پاسخگوی وسعت شهر میاندوآب نیست.

محمدزاده با بیان اینکه شورای شهر هر کجا را می خواهد ساماندهی ‌کند و قدم های مثبتی با کار کارشناسی بردارد، فورا عده ای شروع به سمپاشی می کنند، اظهار کرد: می گویند شورای شهر از سرمایه‌گذار حمایت نمی کند ولی باید بگویم که ما حامی سرمایه‌گذاری در شهر هستیم ولی متاسفانه بعد از هر جلسه با سرمایه گذاران، آنها به دلایل نامعلوم دیگر پیدایشان نمی شود.

وی گفت: خواهش می کنم عده ای دست از سر شورای شهر بردارند،این رفتارها شایسته نیست چرا که دور ششم هم تمام می شود و شاید روزی خود آنها روی این صندلی بنشینند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.