جای تبلیغ نماز در بیلبوردهای شهری خالی است/ فعالیت 100نفر راهنمای نماز مسافران نوروزی در آذربایجان غربی
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۸:۱۵
شناسه : 280106
3

دبیر ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی گفت: باید در مبلمان های شهری به موضوع ترویج اقامه نماز توجه شده و حداقل یک آیه یا حدیثی در مورد اهمیت اقامه نماز در بیلبوردها نصب شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، علی برزگر امروز در جمع مدیران و مسئولان شهرستان میاندوآب در اجلاس نماز در سخنانی با تاکید بر اهمیت بیشتر به فریضه نماز توسط مردم و مسئولان، اظهار کرد: نباید به فریضه الهی و واجب نماز بی توجه بود.

دبیر ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی با بیان اینکه جای تبلیغ نماز در بیلبوردهای شهری خالی است، افزود: باید در مبلمان های شهری به موضوع ترویج اقامه نماز توجه شده و حداقل یک آیه یا حدیثی در مورد اهمیت اقامه نماز در بیلبوردها نصب شود.

وی با اشاره به اینکه به گونه ای القا شده که ستاد اقامه نماز همه کاره هست، گفت: اینگونه نیست و ما تشکیلات دولتی نبوده و بدون وابستگی به نهادی خاص و ردیف بودجه اختصاصی حتی با کمبود نیرو فعالیت می کنیم.

برزگر با بیان اینکه آموزش و پرورش نقش مهمی در ترویج اقامه نماز دارد، تصریح کرد: بدون آموزش و پرورش نمی توان کاری کرد و این نهاد از نقش مهمی در ترویج فریضه نماز برخوردار است.

دبیر ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی اظهار کرد: 250 نفر نیروی افتخاری از آموزش و پروش و سپاه در سطح استان برای اقامه نماز تلاش می کنند.

وی افزود: در ایام نوروز 100 نفر به صورت افتخاری به عنوان راهنمای مسافران نوروزی در زمینه اقامه نماز فعالیت خواهند کرد.

برزگر هم چنین با تاکید بر اینکه مراکز تجاری و پزشکی که مردم مراجعات بیشتری به آنها دارند باید دارای نمازخانه باشند، گفت: در 36 مجتمع تجاری در مرکز استان طی بازدیدی که به همراه نمایندگان نماینده ولی فقیه در استان و شهرداری ارومیه داشتیم، متوجه تغییر کاربری نمازخانه بعد از صدور پایان کار شدیم که بعد از این بازدیدها تاکنون در 28 مجتمع مجددا نمازخانه ایجاد شده است.

دبیر ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی با بیان اینکه ای کاش در هر کجا مسئول هستیم، به گونه ای رفتار کنیم که هر کس ما را بییند شهادت دهد که ما اقامه کننده نماز بودیم، افزود: یکی از مدیران کلی که تغییر یافته بود؛ حسرت این را داشت که ای کاش برای نماز بیشتر تلاش می کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.