جایگاه مادر در جامعه تبیین شود/ دشمن تخریب جایگاه خانواده را نشانه گرفته است
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۵۳
شناسه : 298395
5
امام جمعه چهاربرج :

امام جمعه چهاربرج گفت: دشمن به این نتیجه رسیده که ﺑﺮﺍﯼ از بین بردن خانواده، کافی است ﻣﻨﺰﻟﺖ ﺯﻥ و مادر بشکند و لذا می خواهد جایگاه و منزلت زن را از بین برده و زنان را به طرف بی هویتی سوق دهد.

پ
پ

حجت الاسلام اصغر جلالی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: حضرت زهرا(س) دختر معصوم، همسر معصوم و مادر امامان معصوم (ع) و خود نیز معصومه است و این یعنی حضرت زهرا(س) محور پنج تن آل عبا(ع) و حدیث شریف کساء هستند.

امام جمعه چهاربرج با اشاره به نامگذاری روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) به نام روز مادر، افزود: مادر نقش محوری در خانه داشته و مدیریت و اداره خانواده بیشتر به عهده مادر است که این مدیریت هم در جنبه عاطفی و روانی است و هم در اداره امور جاری منزل هر چند پدر نیز در هر دو جنبه باید شریک و سهیم باشد اما ابتکار عمل و تدبیر اساسی را باید مادر به عهده گیرد.

وی با بیان اینکه مادر باید برای ایجاد فضای مناسب عاطفی و روانی و نیز ایجاد محیط زیبا و نشاط بخش در خانه، برنامه ریزی کند، گفت: برای اینکه نسلی تاثیر گذار بوجود آید باید جایگاه مادر در جامعه حفظ شود.

جلالی با اشاره به اینکه دشمنان به این نتیجه رسیده اند که بدون سست کردن جایگاه مادر در خانواده، نمی توانند به اهداف خود دست یابند، تصریح کرد: امروز دشمن در جنگ فرهنگی و نرم، جایگاه مادر و خانواده را نشانه گرفته است و در کنار راهبرد تغییر الگوها و نظام آموزشی، در بعد خانواده نیز به این راهبرد رسیده که برای ﺑﺮﺍﯼ از بین بردن خانواده، کافی است ﻣﻨﺰﻟﺖ ﺯﻥ و مادر بشکند.

امام جمعه چهاربرج اظهار کرد: اندیشمند بزرگ ، ﺟﺒﺮﺍﻥ ﺧﻠﯿﻞ ﺟﺒﺮﺍﻥ می گوید؛ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻧﻬﺪﺍﻡ ﯾﮏ ﺗﻤﺪﻥ ﺳﻪ ﭼﯿﺰ ﺭﺍ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﻨﻬﺪﻡ ﮐﺮد که اولین مورد ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ است و دوم ﻧﻈﺎﻡ ﺁﻣﻮﺯﺷﯽ و سوم الگوها.

وی افزود: دشمن به این نتیجه رسیده که ﺑﺮﺍﯼ از بین بردن خانواده، کافی است ﻣﻨﺰﻟﺖ ﺯﻥ و مادر بشکند که در این راستا دشمن از طریق سریال های ماهواره ای و … دست به کار شده و می خواهد جایگاه و منزلت زن را با الگو سازی در سریال های ماهواره ای و رابطه فرازناشویی و کالا قرار دادن زن از بین برده و زنان را به طرف بی هویتی سوق دهد و لذا باید هوشیار باشیم و در دام توطئه های دشمنان نیفتیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.