جانفدا؛ داغ‌ترین کلید واژه جهان
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
شناسه : 304515
14
جانفدا بیش از 642 هزار توییت و ریتوییت، بیش از یک میلیون تعامل اعم از پسندها و پاسخ‌ها و واکنش‌ها و225 میلیون و 500 هزار ظرفیت بالقوه (بازدید از هشتگ) ایجاد و ثبت نمود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، در روز های اخیر و در آستانه سومین سالگرد آسمانی شدن سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، فضای مجازی مملو از ابراز عشق و ارادت به این سرباز ولایت بود. کاربران شبکه های اجتماعی به انحاء مختلف و با کلیدواژه های متعدد با حاج قاسم خود عزیز تجدید پیمان کردند.

از میان حدود ۱۰۰ کلیدواژه در مدح و منقبت این شهید والامقام، کلیدواژه #جانفدا در راس توجهات کاربران خودنمایی می‌کرد.

حوالی ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه این کلیدواژه در صدرداغ‌های مجازی شبکه های اجتماعی فارسی زبان قرار گرفته و به مورد پسندترین کلیدواژه در میان کاربران تبدیل شد.

تعامل کاربران فارسی زبان رفته رفته زمینه حضور #جانفدا در موقعیت های جغرافیایی دیگر نقاط جهان را فراهم کرد. کاربران کشورهای سوریه عراق، لبنان، آذربایجان، هلند، مراکش، امارات، آمریکا و… حتی فلسطین اشغالی با این کلیدواژه تعامل برقرار کردند.

ارتقاء کلیدواژه #جانفدا در تایم لاین کشورهای مختلف ادامه یافت تا اینکه در ساعت ۱۰ صبح روز ۱۳ دی مصادف با سالروز شهادت سردار دل‌ها، صدر برترین و داغ‌ترین کلیدواژه های دنیا مُسخر نام حاج قاسم سلیمانی شد.

#جانفدا بیش از ۶۴۲ هزار توییت و ریتوییت، بیش از یک میلیون تعامل اعم از پسندها و پاسخ‌ها و واکنش‌ها و۲۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ظرفیت بالقوه (بازدید از هشتگ) ایجاد و ثبت نمود.

پراکندگی جغرافیایی #جانفدا در سطح ۵ قاره ملموس بوده و تراکم کاربرانی که درموقعیت مکانی کشور آمریکا به این کلیدواژه پرداختند از نکات جالب توجه این پویش به شمار می‌رود.

از دیگر آمار مربوط به این کلیدواژه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ۴۱ درصد تعامل کنندگان با این کلیدواژه متعلق به بانوان و ۵۹ درصد متعلق به آقایان است.
  • بالاترین رده سنی کاربران شرکت کننده به ترتیب: ۲۵ تا ۳۵ سال ۴۰٫۳%- ۱۸ تا ۲۴ سال ۳۸٫۲% و ۳۵ تا ۴۴ سال ۱۳% می‌باشند.
  • مردم دنیا به زبان های آذری، عبری، عربی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اردو و… به #جانفدا واکنش نشان داده‌اند.
  • علاقمندترین مخاطبان این کلیدواژه به ترتیب: دانشگاهیان، خانواده ها و والدین، حتی متخصصین علوم پایه، ورزشکاران و… را در بر می‌گیرد.
  • همچنین قشرهایی که بیشترین تعامل را با این کلیدواژه برقرار کردند به ترتیب: دانش آموزان، معلمان، طراحان، مشاغل فروشگاهی، معماران، متخصصین فناوری و نوآوری، نظامیان، عکاسان و…می‌باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.