جانبازان، رهبران نهضت و نماد مقاومت در نظام اسلامی/ خانواده شهدا و جانبازان ولی نعمتان ما هستند
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۹:۳۵
شناسه : 273810
3

در مراسم بزرگداشت مقام جانباز در میاندوآب از جانبازان به عنوان نماد و نشانه نظام و حکومت اسلامی و رهبران نهضت هستند یاد شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مراسم بزرگداشت مقام جانباز امروز با حضور مسئولان و خانواده های معظم شهدا در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب برگزار شد.

جانبازان نماد مقاومت در نظام اسلامی

در این مراسم معنوی، امام جمعه میاندوآب در سخنانی با تجلیل از رشادت ها و ایثارگری های جانبازان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، گفت: هر جایی آرم  و نشانه ای دارد و جانبازان و ایثارگران نیز آرم و نشانه نظام و حکومت اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده با بیان اینکه جانبازان، بهترین نمونه و الگو برای شناخت انقلاب اسلامی هستند، افزود: اگر کس می خواهد حکومت اسلامی را بشناسد، بهترین آرم و نشانه اش جانبازان، ایثارگران و فداکاران هستند.

وی افزود: اگر ایثارگری و فداکاری شما جانبازان و شهدای گرانقدر ما نبود، اکنون ما در امنیت و آرامش نبودیم و در حقیقت شما ولی نعمت ما هستید که به وظیفه خود به وقت خویش عمل کردید.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با بیان اینکه بیش از 1400 سال از واقعه کربلا می گذرد اما عشق به اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) روز به روز در دنیا شعله ورتر می شود، تصریح کرد: امروز پرچم اباعبدالله الحسین(ع) در اقصی نقاط دنیا به اهتزاز در می آید و محبت امام حسین(ع) بر قلب ها افکنده شده است.

حسن زاده هم چنین با اشاره به دشمنی های آمریکا با ایران و نظام اسلامی، افزود: آمریکا، سگ نگهبان اسرائیل در منطقه بوده و برای حفظ آنها دست به هر کاری می زند ولی شما در هشت سال دفاع مقدس در مقابل توطئه آمریکا که صدام را به جنگ علیه ایران تحریک کرد، رفتید و با جانبازی و ایثارگری برای حفظ نظام تلاش نمودید و این شایسته تجلیل است.

وی با بیان اینکه دشمن دست از توطئه برنداشته و لشکرکشی به عراق و افغانستان و توطئه داعش را برای مقابله با نظام اسلامی به وجود آورد، افزود: امروز نیز، مدافعان حرم در فراتر از مرزها از نظام و انقلاب اسلامی دفاع می کنند و باید قدر آنها را بدانیم.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: باید متحد بوده و زیر پرچم ولایت فقیه حرکت کنیم تا دشمنان را مایوس سازیم.

جانبازان، رهبران نهضت هستند

فرماندار میاندوآب هم در این مراسم با تجلیل از رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام، شهدا و جانبازان و ایثارگران، گفت: شما یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستید و ما وظیفه داریم تا در خدمت شما باشیم.

ناصر امیری با بیان اینکه جانبازان، رهبران نهضت هستند و ما به وجود شما افتخار می کنیم، افزود: هر چه از جانبازان و پاسداران بگوییم، کم گفته ایم.

وی گفت: جامعه امروز نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است ،تمامی ادارات و سازمان ها موظف به خدمت به مردم علی الخصوص جانبازان و ایثارگران هستند.

فرماندار میاندوآب تصریح کرد: جانبازان با خداوند متعال معامله کرده اند و رنج و مشکلاتی که این بزرگواران متحمل می شوند قابل درک برای افراد سالم نیست.

مدیون جانبازان هستیم

عیسی گل حسنی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران میاندوآب هم در این مراسم در سخنانی با تاکید بر پاسداشت مقام شهدا و ایثارگران  جانبازان، گفت: اگر فداکاری و ایثارگری شما عزیزان نبود، سرنوشت کشور معلوم نبود که چگونه بود و ما مدیون شما هستیم.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.