ثبت 6 وقف جدید از ابتدای امسال در میاندوآب/ جایگاه اداره اوقاف میاندوآب در استان ارتقا یافته است
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
شناسه : 268420
4

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب گفت: از ابتدای امسال شش مورد وقف جدید در این شهرستان با ارزش 20 میلیارد ریال ثبت شده است.

پ
پ

حجت الاسلام مقصود محمودی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تبریک هفته وقف، اظهار کرد: از ابتدای امسال در شهرستان میاندوآب شش وقف با نیات و در زمینه های مختلف به ثبت رسیده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب افزود: این وقف ها در مجموع به ارزش 20 میلیارد ریال هستند که عمران و بازسازی مساجد و حسینیه ها ، بیماران صعب العلاج و ایتام از جمله نیات واقفان در ثبت وقف های جدید است.

وی با تاکید بر اینکه هفته وقف فرصت مناسبی برای ترویج و تبیین فرهنگ وقف جامعه است، افزود:  برنامه ریزی و تلاش ما برای ثبت موقوفات بیشتر و ترویج این فرهنگ در جامعه است که از هفته وقف نیز به عنوان فرصتی برای استفاده بیشتر در این زمینه استفاده می کنیم.

محمودی با اشاره به اینکه هم اکنون رتبه اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب در سطح استان بهبود یافته است، تصریح کرد: خوشبختانه در سال های گذشته با اقدامات انجام گرفته از جمله عمران و آبادانی امامزادگان و مساجد و حسینیه ها، شاهد ارتقا رتبه اداره در سطح استان بودیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب گفت: در راستای عمل به دستورات و منویات مقام معظم رهبری در تبدیل امامزاگان به قطب فرهنگی نیز توجه ویژه ای به امامزادگان در این شهرستان شده که مهم ترین آن بازسازی زیارتگاه حضرت عباس(ع) بوده است.

وی در پایان تاکید کرد: سعی می کنیم امسال آمار موقوفات جدید در این شهرستان را افزایش داده و در کنار آن موقوفاتی را هم در زمینه های موردنیاز داشته باشیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.