ثبت نام 4500 دانش آموخته میاندوآبی برای دریافت وام اشتغال / 60 درصد شهر میاندوآب تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
شناسه : 270709
8

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار میاندوآب گفت: در شهرستان میاندوآب تاکنون حدود چهار و 500 نفر از فارغ التحصیلان رشته های مختلف و بخش های تولیدی، برای استفاده از بسته اشتغال فراگیر ثبت نام کرده اند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، فرهاد جودی امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به نوسازی واحدهای مسکن روستایی در این شهرستان، اظهار کرد: از 26 هزار واحد مسکن روستایی در شهرستان میاندوآب، 11 هزار واحد که شامل 40 درصد مساکن هستند، نوسازی شده اند.

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار میاندوآب با اجرای طرح هادی در 145 روستا اشاره کرد و گفت:  برای 35 روستای شهرستان حدود 20 هزار تن قیر رایگان به ارزش 150 میلیارد ریال توزیع شده است.

وی با بیان اینکه 300 تاکسی فرسوده در شهرستان میاندوآب برابر دستورالعمل  وزارت کشور، نوسازی شده است، افزود: هم چنین در سطح شهرستان میاندوآب نیز جلسات متعددی در راستای بازگشایی معابر و مبلمان شهری تشکیل شده است.

جودی به بهره مندی 60 درصد مناطق شهری میاندوآب از شبکه فاضلاب اشاره و تصریح کرد: 100 درصد مناطق شهری میاندوآب از آب مطمئنه بهداشتی استفاده می کنند و برای تکمیل شبکه فاضلاب شهری نیز امورات و اعتبارات لازم، پیگیری، تصویب و ابلاغ می شود.

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار میاندوآب هم چنین از وجود بسته های مختلف اشتغالزایی در بخش های مختلف خبر داد و گفت: این بسته ها در زمینه های ایجاد اشتغال فراگیر، توسعه روستایی و عشایری و میراث فرهنگی و بوم گردی هستند.

وی افزود: در شهرستان میاندوآب تاکنون حدود چهار و 500 نفر از فارغ التحصیلان رشته های مختلف و بخش های تولیدی، برای استفاده از بسته اشتغال فراگیر ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.