ثبت نام کلاس های تابستانی آموزش و پرورش  در میاندوآب آغاز شد
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۹:۱۷
شناسه : 282093
3

معاون پرورشی آموزش و پرورش میاندوآب از آغاز ثبت نام کلاس های تابستانی وغنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در این شهرستان خبر داد.

پ
پ

گیو جودی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه ثبت نام کلاسهای تابستانی در این شهرستان آغاز شده است، گفت: دانش آموزان علاقمند می توانند با مراجعه به مدارس و کانون های فرهنگی، هنری و تربیتی در کلاس های تابستانی ثبت نام و شرکت کنند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش میاندوآب افزود: ثبت نام از علاقمندان برای شرکت در کلاس های تابستانی و طرح اوقات فراغت در کانون های امام محمد باقر(ع) و الزهرا(س)، درالقرآن حضرت امام(ره) و حضرت معصومه(س)، سالن ورزشی شهید باهنر و مدارس محل تحصیل دانش آموزان انجام می گیرد.

وی اظهار کرد: کلاس های تابستانی در رشته های مختلف ورزشی، علمی، هنری، فرهنگی و قرآنی و با هدف ارتقای سطح دانش و بینش اعتقادی، علمی، اجتماعی و مهارت های فنی و حرفه ای و فرهنگی و هنری دانش آموزان برگزار می شوند.

جودی بااشاره به اینکه امسال زمین چمن مصنوعی فوتبال نیز به کلاس های ورزشی تابستانی اضافه شده است، تصریح کرد: هدف از برگزاری کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان شهرستان، ایجاد محیطی شاد و آموزنده است تا دانش آموزان از این اوقات فراغت خود به نحو احسن استفاده کنند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش میاندوآب با بیان اینکه تمهیدات لازم برای ثبت نام دانش آموزان بی بضاعت و فرهنگی اندیشیده شده است، گفت: در تمام مدارس شهری و روستایی در صورت ثبت نام دانش آموزان علاقمند، کلاس های تقویتی و ورزشی در صورت رسیدن به حدنصاب برگزار می شود.

وی افزود: در دو سال گذشته، رتبه نخست در سطح استان را در برگزاری کلاس های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت را کسب کردیم و امسال نیز جلسات هماهنگی لازم برای برگزاری هر چه بهتر کلاس های تابستانی و استفاده از ظرفیت های موجود در رشته های مختلف در سطح شهرستان انجام گرفته است.

جودی تصریح کرد: سال گذشته کلاس های تابستانی دانش آموزان در 19 پایگاه و با شرکت بییش از چهار هزار دانش آموزان در رشته های مختلف و همراه با برگزاری اردوهای تفریحی و زیارتی برگزار شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.