ثبت عضویت17 هزار نفر میاندوآبی در سامانه سجا
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۳۷
شناسه : 280054
5

مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان میاندوآب گفت:در شهرستان میاندوآب بیش از ۱۷ هزار نفر در سامانه سجا ویژه  ثبت اعضای بچه های مسجد  ثبت نام شده اند.

پ
پ

آرش قنبری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: مساجد قلب تپنده جامعه اسلامی هستند که نقش آنها در رشد و بالندگی فرهنگ و تمدن اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: مساجد مرکز ثقل فعالیت های اجتماعی، مذهبی،اقتصادی ، و سیاسی هستند که روح تعهد و مسئولیت را در جامعه افزایش می دهند و پایگاهی برای تقویت آموزه های دینی و اعتقادی و کاهش آسیب ها و ناهنجاری هاست که باید از ظرفیت آن برای ارتقای سطح دینی و فرهنگی جامعه بهره برد.

مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان میاندوآب با بیان اینکه از سال 94 دفتر نمایندگی کانونهای مساجد، در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان افتتاح شده است، گفت: هم اکنون در میاندوآب ۲۱۴ کانون فرهنگی و هنری مساجد فعال هستند.

قنبری تصریح کرد: ۶۵ باب از این کانون ها شهری و ۱۴۹ باب روستایی هستند و نیز ۱۴ کانون دارای  کتابخانه بوده و دو کانون در دانشگاه، یک کانون در زندان و دو کانون نیز در مصلای شهرستان فعالیت دارند.

وی با اشاره به رشد کیفی و کمی کانون های این شهرستان، اظهار کرد: ۱۷۲ باب از کانون های این شهرستان در این ۴ سال اخیر تاسیس شده اند.

مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان میاندوآب افزود: تا کنون در شهرستان میاندوآب بیش از ۱۷ هزار نفر در سامانه سجا ویژه  ثبت اعضای بچه های مسجد  ثبت نام شده اند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.