تیم‌های راهداری در آماده‌باش کامل هستند
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰:۳۴
شناسه : 315134
1
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای میاندوآب: رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای میاندوآب گفت: تیم‌های راهداری در میاندوآب، باروق و چهاربرج در آماده‌باش هستند تا در صورت نیاز سریعاً اقدام لازم را انجام دهند.
پ
پ

علی سولدوزیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی میاندوآب، اظهار کرد: خوشبختانه هم اکنون مشکل خاصی در محورهای مواصلاتی میاندوآب وجود نداشته و تردد در آنها جریان دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای میاندوآب با بیان اینکه به دنبال بارش برف‌وباران در آذربایجان غربی تیم‌های راهداری اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این شهرستان در آماده‌باش هستند، گفت: این تیم‌ها در میاندوآب، باروق و چهاربرج و محورهای مواصلای در آماده‌باش بوده تا در صورت نیاز سریعاً اقدام لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به برف‌گیر بودن جاده میاندوآب – سرچم و امدادرسانی به مسافران گرفتار با همکاری اکیپ راهداری در شب گذشته، افزود: باتوجه‌به کارگاهی بودن بخشی از مسیر، تردد در این فصل و موقعیت از این محور توصیه نمی‌شود.

سولدوزیان تصریح کرد: باتوجه‌به وضعیت جغرافیایی منطقه و احتمال برف و کولاک در منطقه و مسدودشدن محورهای مواصلاتی، سه اکیپ با شش دستگاه ماشین‌آلات راهداری در منطقه در آماده‌باش کامل هستند تا در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات‌رسانی لازم به مردم انجام شود.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای میاندوآب با بیان اینکه باتوجه‌به هشدارهای هواشناسی و احتمال بارش برف از شهروندان خواهشمندیم از تردد غیرضروری در راه‌ها خودداری کنند؛ اظهار کرد: از مردم درخواست داریم تا از تردد در محورهای ارتباطی و به‌ویژه محور سرچم – میاندوآب خودداری کنند.

وی گفت: هم چنین از شهروندان و رانندگان عزیز درخواست داریم در صورت ضرورت سفر در این فصل زنجیرچرخ به همراه داشته و از سالم‌بودن دستگاه گرمایش خودرو و برف‌پاک‌کن مطمئن شوند.

معمولاً بارش برف در مناطق کوهستانی و روستاهای صعب‌العبور در منطقه باروق، سبب اختلال در تردد خودروها و مسدودشدن محورهای ارتباطی روستایی باروق می‌شود و روز گذشته نیز به علت برف و کولاک شدید جاده سرچم از سمت نختالو در باروق و مسیر منتهی به چاراویماق مسدود شده بود.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.