پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به رمز بقای نظام و انقلاب اسلامی، اظهار کرد:  در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران، مردم همیشه در صحنه بوده و امتحان خود را به خوبی پس داده اند و اکنون وظیفه مسئولان است که به نقش خود در قبال مردم عمل کنند.

امام جمعه میاندوآب افزود: رمز بقای انقلاب و گسترش انقلاب اسلامی و استحکام این نظام دشمن شکن، خدمت رسانی به مردم شهید پرور و تکریم ارباب رجوع است.

وی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع، گفت: باید رضایت مردم و تکریم ارباب رجوع در اولویت مسئولان قرار داشته باشد چرا که این کار مردم را به نظام و انقلاب جذب می کند.

حسن زاده با بیان اینکه مسئولان باید بر سر خدمت به مردم رقابت داشته باشند، اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند، رقابت صحیح و مقبول، رقابت بر سر خدمت رسانی به مردم است و مسئولان نیز باید به این موضوع توجه داشته و همه احزاب و گروههای مختلف برای خدمت رسانی به مردم با یکدیگر رقابت داشته باشند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه  همه مسئولان و قانونگذاران باید برای برقراری عدالت در جامعه تلاش کنند، تصریح کرد: باید عدالت اجتماعی در جامعه برقرار شده و اجازه ندهیم که فاصله طبقاتی ایجاد شود.

خطیب نماز جمعه میاندوآب با بیان از عدالت نیست که حقوق یک کارگر زحمتکش با دستان پینه بسته، چند درصد اندک افزایش یافته و حقوق فردی دیگر میلیونی افزایش یابد، اظهار کرد: این در شان نظام و انقلاب نیست و باید از این رفتارهای اشرافی گری که علما و مراجع را نیز به واکنش وا داشته است، خودداری کرد.

وی گفت: مسئولان و قانونگذاران باید برای مساوات درحقوق تلاش کنند و این موضوع را همواره در نظر داشته باشند.

حسن زاده با تقدیر از اقدام انقلابی مبین عباسی، ورزشکار میاندوآبی که از رقابت با ورزشکار رژیم صهیونیستی انصراف داد، افزود: این اقدام، نمونه یک اقدام انقلابی بود که توسط ورزشکار میاندوآبی انجام شد.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه میاندوآبی ها استکبارستیز بوده و در هشت سال دفاع مقدس این موضوع را نشان دادند، اظهار کرد: امروز این جوان میاندوآبی، ادامه دهنده راه شهید باکری افتخار میاندوآب و 850 شهید این شهرستان بوده و نشان داد که میاندوآبی ها استکبار شکن هستند.

وی گفت: عباسی نشان داد که از پوریای ولی های زمان و رویش های انقلاب بوده و در مقابل ظلم می ایستد و علی رغم آمادگی بالا حاضر نیست در مقابل نماینده رژیم غاصب و اشغالگر قدس مبارزه کند و این اقدام جای تقدیر و تشکر دارد.

حسن زاده هم چنین با تاکید بر استقبال پرشور و گسترده از این ورزشکار پهلوان، تصریح کرد: مسئولان برنامه ریزی خوبی برای استقبال از وی داشته باشند و ما نیز در نماز جمعه از وی تجلیل خواهیم کرد.

امام جمعه میاندوآب هم چنین با تقدیر از انتخاب شهردار جدید میاندوآب پس از مدت ها، افزود: بنده روزی که گفتم باید شهردار انتخاب شود، این کار انجام شد و امروز نیز شهرداری که خود مورد اعتماد مردم بوده و مومن و متدین و انقلابی و ولایی است، انتخاب شده و اکنون شورای شهر و شهرداری شبانه روز برای مردم و خدمت به مردم تلاش کند.

وی با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری می تواند مردم را به انقلاب و نظام جذب کند، اظهار کرد: بنده همان حرف ها و خواسته های مردم را مطرح می کنم و مردم نیز می خواهند که نخستین کار شورای شهر و شهرداری خدمت رسانی به آنها باشند و به سمت عمران و آبادانی حرکت کنند

وی  با تاکید بر اینکه شورای شهر نباید سیاسی شود، خطاب به اعضای شورای شهر، تصریح کرد: اجازه ندهید شورای شهر به شورای سیاسی تبدیل شود و همه باید دست در دست هم داده و چهره شهر را به چهره ای مردم پسند و مورد رضایت مردم تبدیل کنیم و  در این میان هم به ظاهر و هم به چشم انداز شهر توجه داشته باشید.

حسن زاده با اشاره به روز ثبت احوال، افزود: برنامه ریزی دقیق و آگاهانه منوط به داشتن آمار دقیق است و ثبت احوال نیز یکی از این مکان هاست و خوشبختانه در میاندوآب هم اقدامات خوبی انجام گرفته است.

امام جمعه میاندوآب هم چنین با تاکید برمقام سازی بافت های عمرانی در شهر، اظهار کرد: باید به مسائل مهندسی و مقام سازی در توسعه و عمران شهری توجه اساسی داشته و آن را در اولویت قرار دهیم چرا که هم اکنون متاسفانه در میاندوآب محلاتی را داریم که در مواقع آتش سوزی حتی آتش نشانی نیز از رسیدن به آنجا عاجز خواهد بود.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی مناطق در زمان های بروز حادثه ، امکان بوجود آمدن بحران را دارند، تصریح کرد: باید در توسعه شهری توجه اساسی به امر مقاوم سازی و استفاده از اصول مهندسی داشته باشیم.

حسن زاده هم چنین با گلایه از عدم برگزاری مراسمی به مناسبت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه در این شهرستان، گفت: متاسفانه در هفته گذشته نه از سوی حوزه علمیه و نه از سوی دانشگاه ها، مراسمی به این مناسبت برگزار نشد و امیدواریم که در روزهای آینده برای برگزاری این همایش برنامه ریزی داشته و اقدام کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.