توهین به قرآن نشانه جهالت و درماندگی دشمنان اسلام است
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۰۱
شناسه : 305356
5
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: دشمنان با توهین به قرآن کریم، جهالت و حماقت و ناتوانی خود را نشان می دهند.
پ
پ

حجت الاسلام والسلمین سید مهدی قریشی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی زرین خبر، اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) فرمودند من در میان شما دو چیز گرانبها به یادگار می‌گذارم که عبارت اند از کتاب خدا و اهل بیت(ع).

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام(ص) فرمودند اگر به قرآن کریم و اهل بیت(ع) چنگ بزنید گمراه نمی شوید، افزود: اساس و محوریت در دین مبین اسلام عبارت از قرآن کریم و اهل بیت(ع) است.

وی با اشاره به دشمنی دشمنان اسلام و قرآن با مقدسات دین مبین اسلام، گفت: دشمنان اسلام و قرآن چون توانایی مقابله با قران را نداشته و در واقع حرفی برای گفتن ندارند لذا به قران اهانت می کنند.

قریشی تصریح کرد: آنها با این کار و توهین به قرآن کریم، جهالت و حماقت و ناتوانی خود را نشان می دهند، همچنانچه بیش از یک هزار و ۴۰۰ سال است در این مسیر قدم برمی دارند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار کرد:آنها قطعا با توهین به قرآن کریم روز به روز مضمحل و زایل شده و روز به روز نیز آوازه قرآن دنیا را فرا می گیرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.