تولید و اشتغال گم شده جامعه ما است
۰۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 317733
4
نماینده منتخب مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی: نماینده منتخب مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع بسیار مهم و کلیدی سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال گره گم شده جامعه ما است که غفلت، تساهل و مسامحه در آن؛ شرایط را بدتر خواهد کرد.
پ
پ

علی احمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: بی شک استراتژی نام‌گذاری سال‌ها عمدتاً با محوریت اقتصادی نشانگر اهمیت و ضرورت و نیاز است.

نماینده منتخب مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: لازم است مسئولین برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری مناسب و عملی برای تحقق شعار سال و این امر بسیار مهم را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته اقداماتی در جهت اجرایی‌کردن جهش تولید صورت‌گرفته ولی چنانچه حضرت آقا هم اشاره کردند کافی نبوده است، گفت: این تذکر و تلنگر مقام معظم رهبری به معنای آن است که باید بیشتر و بهتر عمل شود.

احمدی با بیان اینکه با الهام از منویات مقام معظم رهبری، سرفصل برنامه‌های اینجانب دقیقاً در راستای همین موضوعات طراحی و اعلام شده است، تصریح کرد: موضوع بسیار مهم و کلیدی سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال گره گم شده جامعه ما است که غفلت، تساهل و مسامحه در آن؛ شرایط را بدتر خواهد کرد.

نماینده منتخب مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به‌عنوان یک سرباز و خدمتگزار ملت عزیز و شریف خود را موظف به اطاعت از این فرمان واجب‌الاطاعه می‌دانم، اظهار کرد: تمام توان و تلاش خویش را در راستای تحقق شعار سال بکار خواهم گرفت.

وی افزود: از مسئولین مربوطه مجدانه می‌خواهم همت و تلاش بیش‌ازپیش را سرلوحه امور قرار دهند و درنگ و کم‌کاری از هیچ‌کس پذیرفته نیست و این ملت بزرگ و صبور هرگونه کم‌کاری و عدم اقدام را هرگز نخواهد بخشید.

احمدی گفت: تأکید رهبر معظم انقلاب به مشارکت مردم در جهت جهش تولید یعنی اینکه دولت مردان خصوصاً دستگاه‌های اقتصادی از بنگاه‌داری خودداری و به هدایت و حمایت از تولید و مشارکت و فعالان سرمایه‌گذاری و تولید و اشتغال همت گمارند.

نماینده منتخب مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از صاحبان سرمایه و فعالان حوزه اقتصاد نیز عاجزانه درخواست دارم به صحنه جهاد اقتصادی بیایند و برنامه‌های دشمن را در این میدان ناکام گذارند.

وی با بیان اینکه مطمئنم فرزندان غیور سرزمینم اعم از مردان و زنان کارآفرین در این نبرد مقدس موفق خواهند بود، تصریح کرد: در سال جهش تولید و مشارکت مردم دست نیاز و همکاری به‌سوی همه صاحبان اندیشه، ایده، طرح، برنامه و سرمایه دراز می‌کنم.

احمدی گفت: اعلام می‌کنم که در این امر مقدس از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکرده و نوکری این مردم بزرگ و گران‌سنگ را افتخاری بزرگ دانسته و به آن مباهات می‌کنم و خود را برای ادای وظیفه سنگین در مقابل عظمت شما و کمک به تولید و اشتغال و کاهش مشکلات و بیکاری آماده کرده‌ام و در این راه به حول قوه الهی خسته نخواهم شد و باور دارم روزهای خوب و امیدبخش خواهیم داشت.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.