تولید نخستین آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری میاندوآب پس از چهار سال
۰۷ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۰۱
شناسه : 301175
7
بالاخره انتظارها به سر رسید؛ شهردار میاندوآب گفت: کارخانه آسفالت شهرداری میاندوآب پس از مدت ها انتظار فعالیت خود را شروع کرد.
پ
پ

بابک قدیمی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به راه اندازی و تولید نخستین آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری میاندوآب، اظهار کرد: امروز پس از مدت ها انتظار، نخستین آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری میاندوآب پس از طی اقدامات فنی تولید شد.

شهردار میاندوآب افزود: از چند روز گذشته، مهندسین و تکنسین های کارخانه سازنده قطعات کارخانه آسفالت، در میاندوآب مستقر بوده و برای راه اندازی کارخانه تلاش می کردند.

وی گفت: کارخانه آسفالت شهرداری میاندوآب از سال ۹۸ راکد بود و برای رفع مشکلات باید تست می شد و برخی مسائل فنی نیز انجام می گرفت که خوشبختانه انجام گرفت.

قدیمی تصریح کرد:امروز نخستین آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری میاندوآب تولید شد و امیدواریم از این به بعد در شهر مشکلات آسفالت نداشته و ان شالله بتوانیم از شرمندگی مردم خارج شویم.

در بهمن ماه ۹۷ کارخانه آسفالت ۱۲۰ تنی(در ساعت) شهرداری میاندوآب با حضور مسئولان در زمینی به مساحت ۸۸ هزار و ۳۰۰ مترمربع احداث و با اعتباری بالغ  ۴۰ میلیارد ریال به گفته شهردار  و رئیس وقت شورای شهر میاندوآب افتتاح شد اما از آن زمان تاکنون علی رغم برگزاری آئین افتتاح به حالت راکد باقی مانده بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.