تولید سالانه ۱۷ هزار تن پنیر پیتزا در میاندوآب/ میاندوآب قطب تولید پنیر پیتزا در شمال غرب کشور می شود
۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۱۷
شناسه : 298440
1
مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب: معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: سالانه در مجموع، بیش از ۱۷ هزار تن پنیر پیتزا در میاندوآب تولید و روانه بازار می شود‌ که علاوه بر بازار داخلی به کشور همسایه عراق نیز صادر می شود.
پ
پ

علی دیانتی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به فعالیت شش کارخانه تولید پنیر پیتزا در این شهرستان، گفت: دوواحد جدید در میاندوآب افتتاح می شود و با این شرایط میاندوآب به زودی به قطب تولید پنیر پیتزای شمال غرب کشور تبدیل خواهد شد.

وی افزود: دو واحد تولیدی پنیر پیتزا که در دست احداث هستند، با ظرفیت های ۱۸۰ و ۱۳۲ تن در سال بوده و هم اکنون از ۸۰ و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند که با بهره برداری از آنها برای ۲۵ نفر به صورت مستقیم و ۶۵ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی می شود.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: سالانه در مجموع، بیش از ۱۷ هزار تن پنیر پیتزا در میاندوآب تولید و روانه بازار می شود‌ که علاوه بر بازار داخلی به کشور همسایه عراق نیز صادر می شود.

دیانتی با اشاره به اینکه این شهرستان یکی از قطب های دامپروی استان است، تصریح کرد: سالانه بیش از ۱۴۶ هزار تن شیر در میاندوآب تولید می شود و به همین دلیل راه اندازی و توسعه صنایع مرتبط با فرآورده های لبنی از اولویت‌های جهاد کشاورزی این شهرستان است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.