تولید دانش بنیان، کلید حل مشکلات اقتصادی است/روحانیت فدایی دین و انقلاب است
۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
شناسه : 299649
10
امام جمعه میاندوآب:

امام جمعه میاندوآب گفت: تمام کارشناسان اقتصادی بر این مسئله تاکید دارند که حل بحران و مشکلات اقتصادی وابسته به مسئله تولید بوده و راه عبور از مشکلات اقتصادی نیز وابسته به رونق تولید است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به توجه و تاکید رهبر معظم انقلاب به موضوعات اقتصادی در نامگذاری سال های اخیر، اظهار کرد: این موضوع نشان دهنده اهمیت مسئله اقتصاد و موارد مرتبط با آن است که همه ساله ایشان در رابطه با مسئله تولید مواردی را بیان می فرمایند.

امام جمعه میاندوآب افزود: تمام کارشناسان اقتصادی بر این مسئله تاکید دارند که حل بحران و مشکلات اقتصادی وابسته به مسئله تولید بوده و راه عبور از مشکلات اقتصادی نیز وابسته به رونق تولید است.

وی گفت: رونق تولید سبب کاهش مشکلات اقتصادی، کاهش تورم، افزایش درآمد سرانه و ایجاد اشتغال می شود و علاوه بر آن آثار روانی نیز مانند ایجاد اعتماد و عزتمندی می شود.

حسن زاده در ادامه با تاکید بر اینکه تولید باید بر اساس پیشرفت ها علمی و دانش بنیان مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: اشتغالزایی و اشتغال آفرینی از نتایج مهم تولید است به ویژه وقتی دانش بنیان باشد.

امام جمعه میاندوآب با تاکید براینکه مسئولان باید از تولید و سرمایه‌گذاران حمایت کنند، تصریح کرد: باید از هر کسی که می خواهد سرمایه‌گذاری کرده و قدمی در راستای تولید و اشتغال بردارد، حمایت کرده و موانع را برطرف و زمینه را برای وی فراهم کرد.

امام جمعه میاندوآب گفت: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه تولید و اشتغالزایی، مجلس باید ریل گذاری لازم را انجام و دولت نیز زمینه فعالیت را فراهم کنند.

وی گفت: مسئولان باید از سرمایه گذاران حمایت کنند تا نتیجه اش حرکت به سوی پیشرفت و توسعه باشد و ما نیز از سرمایه گذاران در شهرستان و استان دعوت به عمل می آوریم.

وی همچنین با محکوم کردن حادثه تروریستی مشهد در روزهای گذشته، افزود: روحانیت فدایی دین و انقلاب بوده و در طول ۴۳ سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی،روحانیت همواره در مقابل آمریکا و رژیم صهیونسیتی ایستاده اند و مردم نیز دوشادوش و کنار روحانیت بوده اند.

حسن زاده با بیان اینکه دشمنان اسلام با این اقدام خود به دنبال ایجاد اختلاف بین مذاهب و ادیان الهی بوده و می خواهد وحدت را از بین ببرد‌‌، اظهار کرد: دشمنان به دنبال به فراموشی سپردن مسئله فلسطین و از بین بردن گفتمان مقاومت است ولی دشمنان و منافقان داخلی این را بدانند که مردم همواره در کنار روحانیت بوده و پشتیبان روحانیت هستند.

حسن زاده با تاکید بر رونق بیشتر مساجد، افزود: روحانیت نقش بسزایی در گسترش و صیانت از اسلام داشته و نقشه ها و فتنه های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.