توقیف ۷۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف
۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 318669
0
فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد: فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، ۷۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در این شهرستان توقیف شد.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت عمومی در بین آحاد مردم یکی از اقدامات پلیس است که در این راستا خودروهای متخلف توقیف و برخورد قانونی با آنها انجام می‌گیرد.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در نیمه نخست فروردین‌ماه در این راستا در مجموع تعداد ۷۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف شده است.

وی با اشاره به حجم بالای سفرها در محورهای مواصلاتی این شهرستان در فروردین‌ماه امسال باتوجه‌به تعطیلات نوروزی، گفت: آمار تصادفات جاده‌ای از آغاز اجرای طرح نوروزی پلیس تا ۱۵ فروردین‌ماه اعم از جرحی، فوتی و خسارتی در میاندوآب نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

رستم پور تصریح کرد: در این مدت ۲۵ درصد کاهش تصادفات جرحی و ۴۰ درصد نیز کاهش تعداد مجروحان را داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی میاندوآب با بیان اینکه خوشبختانه در مدت اجرای طرح نوروزی، فوتی در محورهای مواصلاتی میاندوآب نداشتیم، اظهار کرد: بررسی آمار مقایسه‌ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته حاکی از کاهش ۱۰۰ درصدی آمار متوفیان در تصادفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی این شهرستان را نشان می‌دهد.

وی هم چنین از افزایش ۹ درصدی تصادفات جرحی در داخل شهر میاندوآب خبر داد و اظهار کرد: آمار نشان‌دهنده کاهش ۲۴ درصدی تصادفات خسارتی و افزایش ۲۱ درصدی تعداد مجروحان در تصادفات درون‌شهری است.

اگر چه خوشبختانه آمار تصادفات جاده‌ای برون و درون‌شهری در میاندوآب کاهش‌یافته است، اما مسئولان امر باید ایمنی جاده‌ها را موردتوجه بیشتری قرار داده و رانندگان نیز به هشدارهای پلیسی در این زمینه توجه کنند تا آمار تصادفات برون‌شهری و درون‌شهری اعم از جرحی، خسارتی و فوتی به صفر برسد.

محورهای مواصلاتی شهرستان میاندوآب یکی از مهم‌ترین و پرترددترین محورها در شمال غرب کشور هستند که این ترددها باتوجه‌به قرارگرفتن میاندوآب در کریدور شمال غرب کشور در ایام تعطیلات باتوجه‌به مسافرت‌هایی که مردم در پیش دارند، چندبرابر می‌شوند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.