توقیف ۳۹ هزار کیلوگرم سوخت گاز مایع قاچاق در ایست و بازرسی پلیس میاندوآب
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۰۱
شناسه : 303573
4
فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد؛ فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب از کشف و توقیف 39 هزار و 230 کیلوگرم سوخت قاچاق از نوع گاز مایع در ایست و بازرسی پلیس در محور میاندوآب به تبریز خبر داد.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: مامورین ایست و بازرسی انتظامی شهرستان میاندوآب حین کنترل خودروهای عبوری در محور میاندوآب – تبریز به یک دستگاه خودرو بونکر به ظن حمل سوخت غیرمجاز و قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در بازرسی از خودروی متوقف شده، ۳۹ هزار و ۲۳۰ کیلوگرم سوخت قاچاق از نوع گاز مایع کشف و توقیف شد.

وی با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش محوله مکشوفه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک دستگاه خودرو بونکر توقیف و یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضائی شدند.

رستم پور با اشاره به اینکه مبارزه با پدیده شوم قاچاق با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود، تصریح کرد: با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.