توقیف ۱۴۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲
شناسه : 312772
3
فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد: فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت توقیف و برخورد قانونی با خودروهای فاقد پلاک، پلاک مخدوش و شوتی، ۱۴۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف شد.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر، گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت عمومی در بین آحاد مردم، طرح توقیف و برخورد قانونی با خودروهای فاقد پلاک، پلاک مخدوش و شوتی در میاندوآب اجرا شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: این طرح به‌منظور نمایش اقتدار و انسجام مجموعه انتظامی شهرستان و جلب‌اعتماد مسئولین و شهروندان در سه روز گذشته در سطح شهرستان اجرا شد .

وی گفت: در اجرای این طرح در مجموع تعداد ۱۴۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف و ۱۵۳ حلقه لاستیک خارجی قاچاق از دو انبار حاشیه شهر کشف و ضبط شد.

رستم پور با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح ۶۰ نفر از معتادان متجاهر و پرخطر جمع‌آوری و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شهرستان شد، تصریح کرد: هم چنین در این راستا شش نفر توزیع‌کننده و خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و مقدار ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در راستای اجرای این طرح شش نفر سارق سابقه‌دار نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

وی تصریح کرد: طی هماهنگی به‌عمل‌آمده با مقام قضائی در راستای اجرای این طرح در بازرسی از چهار مغازه لوازم بهداشتی و کالای پزشکی تعداد سه هزار و ۶۴۰ عدد انواع داروی غیرمجاز کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شدند .

فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای این طرح، گفت: اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به‌ویژه در زمینه کالای قاچاق، آلودگی صوتی و مزاحمین خیابانی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند .

وی تصریح کرد: سامانه پیامک ۱۱۰ با سرشماره تلفن ۱۱۰۴۴ به‌صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی همشهریان عزیز است .

رستم پور اظهار کرد: تلفن گویای ۱۹۷ نیز به طور شبانه‌روزی آماده دریافت انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و شکایت شما از فراجا است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.