توقیف ۱۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در میاندوآب
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 319725
2
فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد: فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: ۱۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در راستای تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در این شهرستان توقیف شد.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با اشاره به اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات و خودروهای هنجارشکن در شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح با خودروهای فاقد پلاک، پوشش و مخدوشی پلاک، تغییر وضعیت خودرو، ناخوانا بودن پلاک و سایر حرکات مخاطره‌آمیز در معابر درون و برون‌شهری شهرستان برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی میاندوآب با بیان اینکه در راستای تدابیر فرمانده محترم انتظامی استان و بر اساس مطالبات شهروندان این طرح با بسیج امکانات از روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت اجرایی شده است، افزود: در این زمینه از ابتدای اجرای طرح ۸۲ دستگاه خودروی متخلف توقیف شده است.

وی گفت: هم چنین در راستای اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن؛ ۱۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف شده است.

رستم پور تصریح کرد: بر اساس ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هر کس در ارقام و مشخصات پلاک وسیله نقلیه موتوری تغییری ایجاد و یا پلاک وسیله دیگری را به آن الصاق کند به حبس از شش ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: در اجرای این طرح ضمن توقیف وسیله نقلیه توسط مأموران انتظامی، پرونده قضایی برای فرد متخلف تشکیل شده و برای ادامه سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی خواهد شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: در اجرای این طرح ضمن توقیف وسیله نقلیه توسط مأموران انتظامی، پرونده قضایی برای فرد متخلف تشکیل شده و برای ادامه سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه پلیس اجازه نمی‌دهد عده معدودی به هر بهانه و انگیزه‌ای امنیت و نظم عمومی را خدشه‌دار کنند، گفت: پلس قاطعانه با آنان برخورد خواهد کرد.

رستم پور هم چنین با اشاره به اجرای طرح نور در این شهرستان، تصریح کرد: طرح نور نیز باهدف ارتقای امنیت اخلاقی و مقابله با هنجارشکنان اجتماعی در حوزه عفاف هم‌زمان با سراسر کشور در شهرستان میاندوآب نیز اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی میاندوآب با بیان اینکه سامانه پیامک ۱۱۰ با سرشماره تلفن ۱۱۰۴۴ به‌صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی همشهریان عزیز است، اظهار کرد: تلفن گویای ۱۹۷ نیز به طور شبانه‌روزی آماده دریافت انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و شکایت شهروندان از فراجا است.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.