توطئه های دشمنان انقلاب و امدادهای غیبی
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۹:۱۸
شناسه : 281247
14

باور قلبی به نصرت های الهی از نشانه های مومنان است و تقدیر الهی نشان داده که قدرت صرفا بر مدار محاسبات مادی نمی چرخد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، داشتم نصرت ها و امدادهای خداوند متعال به این انقلاب را مرور می کردم یاد جمله جیمی کارتر افتادم که با محاسبات مادی خودشان در سال ۵۶ به ایران آمد و گفت: ایران جزیره ثبات است اما یکسال نشد انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و بساط استکبار و امریکا از ایران چیده شد و محاسبات مادی آنها غلط از آب درآمد.

حالا که آمریکائی ها به خلیج فارس ناو آوردند، یاد هواپیما آوردنشان به طبس افتادم، ۱۱۸ تا از بهترین تکاورهایشان را با چندین هواپیمای مدرن جنگی آورده بودند که به کمک خائنین داخلی کودتا کنند و سازمان هواشناسی آمریکا هم هوای طبس را آرام آرام آرام گزارش کرده بود، محاسبات مادی آنها دقیق بود اما وقتی همه خواب بودند شن ها بیدارشدند هواپیماها منفجر شدند و آمریکائیها سوختند و ما بقی هم فرار کردند.

امام خمینی رحمه الله علیه فرمودند:شن ها مامور الهی بودند. چه کسی هلی کوپترهای آقای کارتر را ساقط کرد؟ ما ساقط کردیم؟ شن ها ساقط کردند شن ها مامور خدا بودند، باد مامور خداست.

این تقدیر الهی نشان داد که قدرت صرفا بر مدار محاسبات مادی نمی چرخد.

لو رفتن کودتای نوژه جایی که شاپور بختیار با کمک غربی ها می خواستند از پادگان نیروی هوایی ارتش برای بمباران خانه امام(ره) استفاده کنند که توسط یک سگ این کودتای پیچیده لو رفت.

یاد دفاع مقدس افتادم زمانی که صدام خرمشهر را اشغال کرده بود و به خبرنگاران می گفت برای ادامه مصاحبه یک هفته دیگر بیایید تهران.

براساس محاسبات مادی عراق و آمریکا و عربستان باید این اتفاق می افتاد ولی نتیجه کاملا برعکس شد پیروزی نصیب ملت عزیزایران شد امام رحمه الله علیه فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد و این یعنی دست خدا همراه رزمندگان است.

یاد حمله احمقانه صدام به کویت افتادم که چقدر راحت باعث شد که صدام در مجامع بین المللی در جنگ با ایران به عنوان متجاوز شناخته شود.

یاد نصرت الهی در حمله آمریکا به عراق افتادم که چگونه رژیم بعثی عراق توسط حامی خودش یعنی آمریکا سرنگون شد و در نهایت شیعیان عراق در روندی قانونی در عراق صاحب قدرت شدند و تبدیل به محور مقاومت شدند.

یاد حماسه ۹ دی افتادم که چگونه طومار فتنه همه جانبه و پیچیده دشمنان علیه انقلاب اسلامی را در سال ۸۸ پیچید و سیل عظیم مردم تمامی نقشه ها را برآب کرد و امام خامنه ای فرمودند: این کار کار خداست این دست قدرت الهی است.

باور قلبی به نصرت های الهی از نشانه های مومنان است، حضرت موسی علیه السلام و اصحابشان وقتی که در دام فرعون افتادند جلویشان دریا بود و پشت سرشان لشکر فرعون، اصحاب ترسیدند حضرت موسی علیه السلام فرمودند:”ان معی ربی و سیهدین…” دریا شکافته شد اصحاب حضرت موسی(ع) نجات یافتند و لشکریان فرعون غرق شدند و تهدید به فرصت تبدیل شد.

همان موسی و همان دریا هنوز هم که هنوز است در نقطه ای دیگر از دنیا وجود دارد.

“حسین فرج زاده”

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.