توطئه دشمنان برای ایران محکوم به شکست است
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
شناسه : 303436
7
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: این قضایای اخیر نیز تمام می شود و این کشور ایران اسلامی و انقللاب اسلامی است که پابرجا خواهد بود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در میاندوآب اظهار کرد: در فتنه ۸۸، همه فتنه گران با یکدیگر متحد شدند تا برای کشور مشکل ایجاد کنند ولی کاری از پیش نبردند و اکنون در فتنه اخیر حتی آن اتحاد را هم ندارند.
امام جمعه میاندوآب افزود: همه اپوزیسیون در برلین علیه ایران اسلامی جمع شدند ولی حتی یک پرچم متحد هم نداشتند و ۱۶ پرچم برافراشته بودند که این نشان از اختلاف و عدم اتحاد آنها دارد.
وی با بیان اینکه ما وجود مشکلات در کشور را کتمان نمی کنیم، افزود: این قضایای اخیر نیز تمام می شود و این کشور ایران اسلامی و انقللاب اسلامی است که پابرجا خواهد بود.
حسن زاده با تاکید بر اینکه نباید خود را مشغول جزئیات کرد و از کارهای خود غافل شویم، تصریح کرد: عقب نشینی در مقابل دشمن معنا ندارد و همه باید در صحنه حاضر بوده و با تمام قدرت به وظیفه خود عمل کنیم.
امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه خداوند دشمنان ما را احمق و نادان آفریده است، اظهار کرد: همیشه دشمنان ما کاری می کنند که مردم با قدرت و پرشورتر از همیشه در صحنه حاضر شده و توطئه آنها را خنثی می کنند.
وی در ادامه با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین، افزود: این انقلاب در ۴۳ سال گذشته بحران های مختلف را پشت سرگذاشته و با امدادهای غیبی به این نقطه رسیده و رو به رشد و توسعه حرکت می کند.

فرماندار میاندوآب نیز در این جلسه با بیان اینکه جهاد تبیین وظیفه همه ما است، گفت: جهاد تبیین یک تکلیف از سوی مقام معظم رهبری است که باید مورد توجه قرار گیرد.
علی پیام افزود: باید با آگاه سازی یه وظفه خود در جهاد تبیین عمل کرده و با کار و تلاش زیاد دشمن را ناکام ساخت.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.