توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی محکوم به شکست است
۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
شناسه : 303236
3
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن هیچگاه دست از دشمنی خود بر نداشته و هر بار با توطئه ای وارد میدان شده اند و در همه توطئه ها شکست خوردند.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان همواره به دنبال دشمنی با نظام و انقلاب اسلامی بوده اند، اظهار کرد: دشمن هیچگاه دست از دشمنی خود بر نداشته و هر بار با توطئه ای وارد میدان شده اند و در همه توطئه ها شکست خوردند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: روزی که انقلاب اسلامی پیروز شد، تمام ابرقدرت ها علیه ما بودند ولی ما امروز از ابرقدرت های دنیا هستیم.

وی با اشاره به اینکه نسل امروزی باید با رشادت ها و گذشته آشنا شوند، گفت: از این انقلاب دفاع کردیم و اجازه ندادیم که در مقابل ابرقدرت ها کوتاه بیاید و به نقطه ای رسیده ایم که حتی سران کشورهای اروپایی برای تامین انرژی مورد نیاز خود به دنبال گفت و گو و التماس هستند.

عیسی زاده با بیان اینکه آینده بسیار روشن است، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در بسیاری از بخش ها، حرف اول را در دنیا می زند و صاحبان علم و اندیشه در دنیا ایرانی هستند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان، قدرت ایران اسلامی را برنمی تابند و از آن در هراس هستند، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی، امید مستضعفان عالم بوده و دشمن نمی خواهد پیشرفت ما را ببیند و صدای انقلاب اسلامی به دنیا برسد.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.