توسعه ورزش همگانی باید مدنظر مسئولان قرار گیرد
۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۹:۳۰
شناسه : 272960
4

امام جمعه میاندوآب گفت: همه اقشار مختلف مردم و مسئولان باید به ورزش همگانی و قهرمانی اهمیت بدهیم و به آن توجه داشته باشیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در آئین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی سال 96 در میاندوآب با اشاره به اهمیت ورزش، اظهار کرد: عقل سالم در بدن سالم است و اگر بخواهیم جامعه ای پویا و سالم داشته باشیم با به ورزش اهمیت بدهیم.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر لزوم توجه به ورزش همگانی، افزود: همه اقشار مختلف مردم و مسئولان باید به ورزش همگانی و قهرمانی اهمیت بدهیم و به آن توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمی شود، و تنها نمی توان از اهمیت ورزش حرف زد ولی کاری نکرد، گفت: لازمه توسعه ورزش همگانی این است که مسئولان امر مانند نمایندگان مجلس در سطح کلان و شورای شهر در شهرها برای توسعه ورزش همگانی برنامه ریزی کرده و بودجه لازم را در نظر بگیرند.

حسن زاده تصریح کرد: بهترین راه برای دوری از آسیب های اجتماعی در میان جوانان، ورزش بوده و باید به این امر توجه ویژه داشت.

امام جمعه میاندوآب هم چنین با درخواست از مسئولان برای توسعه اماکن ورزشی در این شهرستان، گفت:درخواست مردم و جوانان میاندوآب از مسئولان، احداث یک ورزشگاه است که امیدواریم به آن توجه داشته باشند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.