توزیع 7 هزار کیسه زباله و بسته فرهنگی در میان گردشگران در میاندوآب
۱۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
شناسه : 280438
4

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست میاندوآب از توزیع هفت هزار عدد بسته فرهنگی و کیسه زباله همزمان با روز طبیعت خبر داد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر،علیرضا بقالی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش محیط بانان یگان حفاظت میاندوآب و با همکاری گسترده تشکل زیست محیطی یام یاشیل حدود هفت هزار عدد بسته فرهنگی در روز طبیعت توزیع شد.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست میاندوآب افزود: این بسته های فرهنگی شامل کیسه زباله، بروشور و کیسه زباله مخصوص خودرو بود که در شش نقطه از مبادی خروجی شهر توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه همه ما باید حافظ طبیعت و محیط زیست باشیم، گفت: شهرداری، شبکه بهداشت و درمان و تعدادی از واحدهای صنعتی و خدماتی شهرستان نیز  در اجرای این برنامه فرهنگی همکاری و مشارکت داشتند.

بقالی تصریح کرد: حفظ و حراست از عرصه های طبیعی با هدف پاکیزه نگه داشتن طبیعت و ممانعت از رهاسازی زباله در محیط های طبیعی و ترویج استفاده از کیسه زباله قابل بازیافت و همچنین پارچه ای از اهداف اجرای این طرح بوده است.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست میاندوآب اظهار کرد: ارتباط تعاملی با مردم و ارائه توصیه های زیست محیطی در ارتباط با هشدار در خصوص عدم آسیب به زیستگاه ها،جلوگیری از وقوع و کنترل حریق های احتمالی ،عدم آلوده سازی مناظر طبیعی با زباله از جمله اقداماتی است که با همکاری تشکل های محیط زیستی در شهرستان انجام می گیرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.