توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در میاندوآب آغاز شد
۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
شناسه : 306867
2
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب از توزیع دو هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان این شهرستان همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.
پ
پ

سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد : به مناسبت ماه مبارک رمضان بیش از دو هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان در میاندوآب توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: کار توزیع این بسته‌های معیشتی که به همت سپاه شهدا تدارک دیده شده، توسط حوزه و پایگاههای مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در میاندوآب نیز همزمان با سایر شهرها آغاز شده است.

وی گفت: توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق محروم و در بین خانواده‌های نیازمند و اقشار و جامعه هدف شناسایی شده انجام می گیرد.

فرج زاده تصریح کرد: طی سه سال گذشته به برکت هدایت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری یکی از مهمترین اقدامات سپاه و بسیج راه اندازی نهضت کمک مومنانه است که در طول بیماری کرونا اتفاق افتاد و روز به روز این طرح تکمیل تر و برکات آن برای مردم بیشتر شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: توزیع بسته های معیشتی یکی از برنامه های این نهضت خداپسندانه است که سپاه و بسیج در مناسبت های مختلف با اجرای رزمایش ها این امر را انجام داده اند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.