توزیع 153 میلیون لیتر نفت سفید در مناطق روستایی و فاقد گاز شهری منطقه میاندوآب/80 درصد سوخت زمستانی توزیع و ذخیره شده است
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۹:۳۹
شناسه : 269414
7

 مدير شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب گفت: بیش از 153میلیون لیتر فرآورده نفت سفید در سطح جنوب استان آذربایجان غربی توزیع شده است.

پ
پ

محمد صادقی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای تامین سوخت موردنیاز مناطق روستایی و سخت گذر در این منطقه، اظهار کرد: درراستای تامین و ذخیره سازی نفت سفید نقاط کوهستانی و روستاهای سخت گذر جنوب آذربایجان غربی، اطلاع رسانی لازم درخصوص دریافت و ذخیره سهمیه سوخت نفت سفید خانوارها در هشت شهرستان تحت پوشش این منطقه انجام گرفته است.

مدير شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب افزود: در این راستا ازابتدای امسال نزدیک به 80 درصد از کل سهمیه نفت سفید مورد نیاز سوخت زمستانی خانوار های شهری و روستایی جنوب استان آذربایجان غربی توزیع شده است.

وی گفت: با توجه به کوهستانی بودن و برودت هوا در منطقه و نیز جلوگیری از اختلال در روند سوخت رسانی در نقاط صعب العبور، بیش از 153میلیون لیتر فرآورده نفت سفید در بین خانوارهای روستایی و فاقد گاز شهری منطقه توزیع شده است.

صادقی با اشاره به آمادگی کامل مراکز تامین و مجاری توزیع نفت سفید، تصریح کرد: تمهیدات لازم برای توزیع بموقع نفت سفید در زمان قطعی احتمالی شبکه گاز خانگی شهری و روستایی اندیشیده شده و مراکز تامین و مجاری توزیع نفت سفید از هم اکنون آماده خدمت رسانی در شرایط سخت و سرمای طولانی هستند .

مدير شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب با بیان اینکه ۹۰هزار نفر مصرف کننده نفت سفید در سطح منطقه وجود دارند، اظهار کرد: بر اساس سهمیه اعلامی بیش از ۱۸۵میلیون لیتر فرآورده نفت سفید در هشت شهرستان جنوب آذربایجان غربی توزیع ومصرف می شود که این میزان اغلب شامل روستاها و مناطقی است که فاقد گاز شهری هستند.

وی  گفت: ۱۶باب تاسیسات سیلندرپرکنی در سطح منطقه فعال بوده و وظیفه توزیع روزانه  ۱۱۰تن گاز مایع برای  مصارف خانوارهای فاقد گاز شهری وخانوارهای روستایی را برعهده دارند.

گفتنی است منطقه میاندوآب با داشتن هشت ناحیه و ۸۹ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی مسئولیت تامین و توزیع روزانه بطور متوسط دو میلیون و۷۰۰هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی  و CNGبه هشت شهر جنوب آذربایجان غربی را برعهده دارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.