توزیع 1500 صندوق صدقات بین تاکسی های شهری در میاندوآب
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
شناسه : 272697
6

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب از اجرای طرح توزیع صندوق صدقه بین تاکسی های شهری در میاندوآب خبر داد.

پ
پ

رسول بخشی در  گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه برپایی پایگاه های جشن نیکوکاری در میاندوآب، اظهار کرد: این طرح با همکاری سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری و کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب برگزار می شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب افزود: در این راستا حدود یک هزار و 500 عدد صندوق صدقه پیش بینی شده که در بین تاکسی ها در سطح شهرستان میاندوآب توزیع شود.

وی گفت: با اجرای این طرح، همشهریان و رانندگان عزیز می توانند وجوهات و صدقات خود را به این صندوق ها انداخته و این صندوق ها نیز به طور ماهانه جمع آوری و به جای  آنها صندوق های جدید جایگزین خواهد شد.

بخشی در ادامه هم چنین با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در سطح شهرستان میاندوآب، تصریح کرد: 12 پایگاه ثابت و سیار جشن نیکوکاری، کمک های نقدی و غیرنقدی مردم را در سطح شهر میاندوآب و بخش های مرحمت آبادو باروق جمع آوری می کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب اظهار کرد: جشن نیکوکاری 16 اسفند در سطح مدارس شهرستان و به صورت نمادین در دبیرستان دوره اول شاهد امام علی(ع) برگزار شد و امروز 17 اسفند در پایگاه‌های جشن نیکوکاری سطح شهر و فردا 18 اسفند نیز در مصلی‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی با دعوت از مردم برای کمک به نیازمندان؛ گفت: امیدواریم مانند همیشه خیرین و نیکوکاران عزیز ما را در تهیه مایحتاج شب عید  خانواده های نیازمند تنها نگذارند و یاریگر ما در کمک رسانی به محرومان و نیازمندان باشند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.