توزیع ۶۰۰ پرس غذای گرم و ۲هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میاندوآب
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۸:۵۷
شناسه : 292205
7

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب از توزیع ۶۰۰ پرس غذای گرم و دو هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان در میاندوآب خبر داد.

پ
پ

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه مراسم تهیه و بسته بندی این بسته های غذایی و معیشتی، گفت: همزمان با میلاد باسعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، بسته های غذای گرم و معیشتی برای نیازمندان در میاندوآب تهیه و توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: این بسته های غذای گرم و بسته های معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی و رزمایش کمک مومنانه تهیه و توزیع می شوند.

وی اظهار کرد: در این مرحله ۶۰۰ پرس غذای گرم با پشتیبانی معاونت محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و بسیج سازندگی و گروههای جهادی تهیه و توزیع می شود.

پالهنگ تصریح کرد: هم چنین دو هزار بسته معیشتی نیز در راستای این طرح در سطح شهرستان توسط حوزه های مقاومت بسیج توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه از ابتدای شروع کرونا مردم شهرستان و خیرین و اقشار مختلف بسیجیان در مقابله با ویروس منحوس کرونا پای کار بوده و تلاش کرده اند، افزود: با اجرای رزمایش کمک مومنانه، شاهد همدلی و مهربانی هرچه بیشتر مردم با نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر از ویروس منحوس کرونا بودیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.