توزیع ۵۰۰ سبد عیدانه بین مددجویان کمیته امداد میاندوآب
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۰۱
شناسه : 317452
2
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب خبر داد: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب گفت: در آستانه سال نو ۵۰۰ سبد کالایی عیدانه بین خانوارهای مددجوی زیرپوشش این نهاد توزیع شد.
پ
پ

سرمست چوپان نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: در آستانه سال نو و مانند سال‌های گذشته، تهیه سبد عیدانه برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب در دستور کار قرار گرفت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب افزود: در این راستا بیش از ۵۰۰ بسته سبد کالایی عیدانه شامل آجیل، شیرینی و میوه برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب تدارک و به آنها اهدا شد.

وی با بیان اینکه ارزش هر کدام از این بسته‌ها ۱۰ میلیون ریال است، افزود: در مجموع برای تهیه این بسته‌ها پنج میلیارد ریال از محل مشارکت‌های مردمی هزینه شده است.

چوپان نژاد با اشاره به اینکه در روزهای باقی‌مانده تا سال نو نیز تدارک بسته‌های معیشتی برای مددجویان در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: در مناسبت‌های خاص نیز اقلام و بسته‌هایی برای مددجویان تحت پوشش تدارک‌دیده‌شده و بین خانواده‌های مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب، چهاربرج و باروق توزیع می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب با تقدیر و تشکر از ستاد خیرین و کمک‌های مردمی به این نهاد، اظهار کرد: خیرین نیکوکار میاندوآب همواره یار و مددکار ما بوده و هستند در راستای رفع نیازهای محرومان و اقدامات خداپسندانه قدم برداشته‌اند و امیدواریم همیشه یارویاور ما باشند.

چوپان نژاد افزود: از اقشار مختلف مردم و خیرین می‌خواهیم تا همچنان ایتام و خانواده‌های بی‌بضاعت را فراموش نکرده و آنها را از اعطای کمک‌های مادی و معنوی خود بی‌بهره نکنند.

نهادهایی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی با پیروزی انقلاب اسلامی تأسیس و دستگیری از نیازمندان و محرومان جامعه را در بخش‌هایی عهده‌دار شدند و در این میان به‌تنهایی و یا با همکاری سایر نهادها از جمله سپاه، بسیج، خیرین و مردم به یاری محرومان جامعه می‌شتابند که از آن جمله می‌توان به اهدای جهیزیه، ساخت مسکن و تهیه اقلام موردنیاز اشاره کرد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.