توزیع ۳هزار پرس غذای نذری و ۴۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در میاندوآب
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
شناسه : 294118
12
توسط ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب انجام گرفت؛

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب از پخت و توزیع سه هزار پرس غذای نذری به مناسبت ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

پ
پ

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه آماده سازی این غذاهای نذری، اظهار کرد: به مناسبت ایام شهادت امیرمومنان، امام علی(ع) و ماه مبارک رمضان، سه هزار پرس غذای نذری توسط همکاران ستادی در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب و حوزه های مقاومت و خیرین پخت و توزیع می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: این تعداد غذای نذری از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان در بین خانواده های نیازمند توسط حوزه های مقاومت بسیج قبل از افطار توزیع می شود.

وی هم چنین با اشاره به تداوم اجرای طرح شهید سلیمانی، اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی و از محل هدایای مقام معظم رهبری و معاونت محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع( در ماه مبارک رمضان نیز بسته های معیشتی تدارک دیده شده است.

پالهنگ تصریح کرد: در این راستا ۴۰۰ بسته معیشتی بین خاواده های نیازمند در سطح شهرستان توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج توزیع شده است.

امام جمعه میاندوآب نیز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به مشارکت مردم و مسئولان در اجرای رزمایش مواسات و  کمک مومنانه، اظهار کرد: از زمانی که مقام معظم رهبری، رزمایش کمک مومنانه را اعلام کردند، اقدامات خوبی در این راستا انجام گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده افزود: از ابتدای شیوع کرونا نیز در شهرستان میاندوآب نیز همگام با سراسر کشور، خیرین، گروههای جهادی، مردم و مسئولان همدل و همزمان در راستای مواسات و کمک مومنانه و با تمام قوت وارد میدان شده اند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.