توزیع ۲۵۶ تن انواع کالاهای اساسی در میاندوآب/ ۳۶۳ مورد بازرسی از مراکز خرید و فروشگاهها انجام گرفته است
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۰۲
شناسه : 298347
2
مدیر جهاد  کشاورزی میاندوآب: معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد  کشاورزی میاندوآب گفت: در راستای تنظیم بازار کار توزیع ۲۵۶ تن انواع کالاهای اساسی شامل برنج، مرغ، روغن و تخم مرغ در این شهرستان آغاز شده است.
پ
پ

علی دیانتی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به برگزاری جلسه تنظیم بازار، رصد و پایش کالاهای اساسی در میاندوآب با حضور اعضای قرارگاه تامین امنیت غذایی، اظهار کرد: در راستای اجرای قانون انتزاع تکالیف مرتبط با تنظیم بازار و واگذاری مسؤلیت نظارت بر تأمین کالاهای اساسی به وزارت جهاد کشاورزی، بازرسان و کارشناسان جهاد کشاورزی از تاریخ اجرای قانون، ۳۶۳ مورد، از مراکز خرید و فروشگاهها بازدید به عمل آورده اند.

وی افزود: در این زمینه طی بازدیدهای انجام گرفته، ۲۴ فقره پرونده گرانفروشی و عدم درج قیمت کالا برای واحدهای صنفی متخلف تشکیل و جهت رسیدگی به اداره تعزیزات حکومتی ارسال شده است.

مدیر جهاد  کشاورزی میاندوآب گفت: هدف از تشدید نظارت ها، تامین کالاهای مورد نیاز مردم، ایجاد آرامش و ثبات نسبی در بازار و تعادل در قیمت کالاها و جلوگیری گرانفروشی است.

دیانتی هم چنین از توزیع ۲۵۶ تن انواع کالاهای اساسی در میاندوآب به منظور تنظیم بازار خبر داد و اظهار کرد: بمنظور تنظیم بازار در چند ماه اخیر، ۵۵ تن برنج، ۱۵ تن مرغ و هفت تن روغن به نرخ دولتی در سطح شهرستان توزیع شده است.

وی گفت: علاوه بر مقادیر توزیع شده از کالاهای اساسی، ۹۲ تن برنج، ۵۰ تن قند، ۳۱ تن شکر و شش تن تخم مرغ نیز در ایام الله دهه مبارک فجر در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.