توزیع ۱۱۹ تن کالای اساسی در میاندوآب
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۰۱
شناسه : 317463
3
 معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب خبر داد: معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: ۱۱۹ تن انواع کالاهای اساسی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در این شهرستان توزیع می‌شود.
پ
پ

رضا مقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با اشاره به اقدامات انجام‌گرفته در راستای توزیع کالاهای اساسی در سطح شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: در راستای تنظیم بازار و تأمین کالاهای اساسی موردنیاز مردم از ابتدای امسال انواع کالای اساسی از طریق واحدهای صنفی توزیع شده است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب با بیان اینکه در آستانه سال نو و نیز برای ماه مبارک رمضان، تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شده است، گفت: با تمهیدات اندیشیده شده هیچ‌گونه کمبودی در کالاهای اساسی در آستانه سال جدید در شهرستان نخواهیم داشت.

وی افزود: در راستای تنظیم بازار و تأمین مایحتاج عمومی مردم هم‌زمان با ماه مبارک رمضان و ایام پایانی سال، ۵۶ تن برنج، ۵۵ تن شکر، ۴ تن مرغ منجمد و ۴ تن گوشت قرمز منجمد به قیمت مصوب دولتی در قالب طرح ضیافت (عید تا عید) در سطح شهرستان توزیع می‌شود.

مقدم تصریح کرد: از ابتدای امسال، ۸۸۹ تن انواع کالاهای اساسی، شامل ۳۳۹ تن برنج، ۴۴۶ تن شکر، ۹۸ تن مرغ و ۶ تن گوشت قرمز به نرخ دولتی و با نظارت بازرسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان میاندوآب از طریق واحدهای صنفی این شهرستان توزیع شده است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب اظهار کرد: کار توزیع این اقلام با قیمت مصوب دولتی در نقاط مختلف شهر و در سطح فروشگاه‌ها انجام‌گرفته است.

وی گفت: در کنار توزیع کالای اساسی، بازرسی از واحدهای صنفی نیز توسط بازرسان جهاد کشاورزی انجام‌گرفته است.

هم چنین امسال به‌منظور تنظیم بازار ۲۵۰ تن پرتقال به آذربایجان غربی تخصیص‌یافته که از این میزان سهم شهرستان میاندوآب در حدود ۱۰ تن است که میوه شب عید تنظیم بازار نیز در فروشگاه مرکزی تعاون روستایی واقع در سه‌راهی تقی‌آباد و فروشندگی تعاون روستایی واقع در کوی رابری توزیع خواهد شد.

امسال همچنین به دلیل تقارن عید نوروز با ماه مبارک رمضان، خرمای موردنیاز ایام مبارک ماه رمضان نیز جهت توزیع اختصاص‌یافته است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.