توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم و ۵۰۰ سبد کالایی بین نیازمندان در میاندوآب
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۵۰
شناسه : 295812
8
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب خبر داد؛ چوپان نژاد گفت: در قالب اجرای طرح احسان حسینی، 10 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان در میاندوآب توزیع شد.
پ
پ

سرمست چوپان نژاد رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: در دهه اول ماه محرم امسال علاوه بر توزیع سبدکالا و بسته های معیشتی، توزیع غذای گرم برای مددجویان تحت پوشش و نیازمندان تدارک دیده شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب افزود: در این راستا ۱۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و  بین نیازمندان و خانواده های مددجویان کمیته امداد در میاندوآب توزیع شد.

وی گفت:  این غذای نذری از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) و مراکزنیکوکاری با عنوان احسان حسینی بین نیازمندان و خانواده های مددجویان کمیته امداد در میاندوآب توزیع شد.

چوپان نژاد با بیان اینکه طرح احسان حسینی تا پایان ماه صفر ادامه دارد، تصریح کرد: هم چنین با کمک های اهدایی خیرین حسینی و نوع دوست میاندوآبی برای تهیه ۵۰۰ سبدکالا و توزیع آن بین خانوارهای مددجوی تحت پوشش و نیازمندان آنان اقدام شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب با تقدیر و تشکر از ستاد خیرین و کمک های مردمی به این نهاد، اظهار کرد: خیرین نیکوکار میاندوآبی همواره یار و مددکار ما بوده و هستند در راستای رفع نیازهای محرومان و اقدامات خداپسندانه قدم برداشته اند و امیدواریم  همیشه یار و یاور ما باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.