توزیع مرحله دوم کالابرگ های نفت سفید در منطقه میاندوآب/10 هزار نفر کالابرگ خود را دریافت کردند
۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
شناسه : 265238
6

طرح توزیع کالابرگ مرحله دوم در شهرستان میاندوآب هم اکنون با همکاری دهیاری و شوراهای اسلامی روستاها و خانه های بهداشت محل در حال اجرا است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب یکی از مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فراورده های نفتی است که مسئولیت تامین و توزیع انواع فراورده های نفتی به هشت شهر در جنوب آذربایجان غربی و دو شهرستان سقز و بانه در کردستان را بر عهده دارد.

این فرآورده های نفتی شامل بنزین، نفت گاز، نفت سفید، نفتکوره، CNG و گاز مایع هستند که توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب برای مناطق شهری و روستایی تحت پوشش تامین و توزیع می شوند.

یکی از وظایف ، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب توزیع نفت سفید در روستاهایی است که از نعمت گاز بی بهره اند و در این راستا نیز مرحله دوم طرح توزیع کالابرگ نفت سفید آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

توزیع 10 هزار کالابرگ خانوارهای نفت سوز تاکنون

رئیس ناحیه مرکزی شرکت نفت منطقه میاندوآب در حاشیه اجرای  این طرح به خبرنگار ما گفت: طرح توزیع کالابرگ مرحله دوم در شهرستان میاندوآب هم اکنون با همکاری دهیاری و شوراهای اسلامی روستاها و خانه های بهداشت محل در حال اجرا است.

بیژن تنهایی اظهار کرد: برخلاف مرحله اول که از طریق پست انجام می گرفت، در مرحله دوم به دلیل اینکه در فصل کاری روستائیان قرار داشته و برای سهولت خانواده ها، توزیع کالابرگ به صورت حضوری و توسط خود شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب انجام می گیرد.

وی افزود: در میاندوآب 24 هزار نفر خانوار نفت سوز داریم که 10 هزار کالابرگ توزیع شده و 14 هزار خانوار دیگر در حال توزیع هستند.

 تحویل کالابرگ به صورت حضوری انجام می شود

مسئول بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب نیز در این زمینه گفت: طرح توزیع کالابرگ نفت سفید مرحله دوم در میان خانوارهای فاقد اشتراک گازطبیعی در مناطق هشت شهرستان تحت پوشش از مرداد ماه شروع شده است.

رحمت حاجی زاده اظهار کرد: همکاران با جمع آوری اطلاعات خانوار در قالب فرم های مربوطه و پس از تکمیل فرم ها و ثبت نام اینترنتی و دریافت تاییدیه، در مرحله آخر با مراجعه حضوری، کالابرگ را تحویل می دهند.

وی افزود: از همه مردم مشمول این طرح خواهانیم تا نهایت همکاری را برای  اجرای هر چه بهتر و توزیع به موقع و بدون مشکل داشته باشند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.